PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Χορηγία ή εταιρική κοινωνική ευθύνη ως στρατηγική προώθησης για νεοεισερχόμενο brand στην αγορά
Alternative Title :Sponsorship or corporate social responsibility as a marketing strategy for new entry brand in the market
Creator :Μέγγος, Ανδρέας
Contributor :Βεντούρα, Ζωή (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :90σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10652
Abstract :Η παρούσα μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια όπου ποιο αναλυτικά, το πρώτο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική ανασκόπηση περιγράφοντας τη σχέση του καταναλωτή με τη μάρκα και τα οφέλη αυτής. Το δεύτερο κεφάλαιο έκανε λόγο για την ΕΚΕ και την εξέλιξή της. Το τρίτο κεφάλαιο αποτέλεσε περιγραφή των χορηγιών και τις συγχύσεις, τις παγίδες και τους κινδύνους. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη προσήλωση και την αφοσίωση στη μάρκα. Το πέμπτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη χορηγία σε σχέση με την ΕΚΕ και τη στρατηγική εισόδου νέου brand. Το έκτο κεφάλαιο ανέπτυξε τη μεθοδολογία της έρευνας ενώ το έβδομο ανέλυσε τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα.
Subject :Χορηγία
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Αφοσίωση στη μάρκα
Sponsorship
Corporate Social Responsibility (CSR)
Brand loyalty
Date :2013
Licence :

File: Meggos_2013.pdf

Type: application/pdf