Συλλογές
Τίτλος Χορηγία ή εταιρική κοινωνική ευθύνη ως στρατηγική προώθησης για νεοεισερχόμενο brand στην αγορά
Εναλλακτικός τίτλος Sponsorship or corporate social responsibility as a marketing strategy for new entry brand in the market
Δημιουργός Μέγγος, Ανδρέας
Συντελεστής Βεντούρα, Ζωή
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 90σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10652
Περίληψη Η παρούσα μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια όπου ποιο αναλυτικά, το πρώτο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική ανασκόπηση περιγράφοντας τη σχέση του καταναλωτή με τη μάρκα και τα οφέλη αυτής. Το δεύτερο κεφάλαιο έκανε λόγο για την ΕΚΕ και την εξέλιξή της. Το τρίτο κεφάλαιο αποτέλεσε περιγραφή των χορηγιών και τις συγχύσεις, τις παγίδες και τους κινδύνους. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη προσήλωση και την αφοσίωση στη μάρκα. Το πέμπτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη χορηγία σε σχέση με την ΕΚΕ και τη στρατηγική εισόδου νέου brand. Το έκτο κεφάλαιο ανέπτυξε τη μεθοδολογία της έρευνας ενώ το έβδομο ανέλυσε τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα.
Λέξη κλειδί Χορηγία
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Αφοσίωση στη μάρκα
Sponsorship
Corporate Social Responsibility (CSR)
Brand loyalty
Ημερομηνία 2013
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/