Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Chatzinikolaidou, Eleni"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The influence of social media on consumer behavior and purchasing decisions: a case study of the food delivery industry(2025-04-15) Chatzinikolaidou, Eleni; Χατζηνικολαΐδου, Ελένη; Baltas, George; Indounas, Kostis; Saridakis, CharalamposΗ παρούσα εργασία διερευνά τον ρόλο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των αγοραστικών αποφάσεων, με έμφαση στον κλάδο της διανομής φαγητού και συγκεκριμένα στην περίπτωση της Wolt. Εξετάζονται οι επιδράσεις του engagement, του influencer marketing και της άμεσης αλληλεπίδρασης του brand με τους χρήστες, καθώς και οι μεσολαβητικοί ρόλοι της αναγνωρισιμότητας του brand και της στάσης του χρήστη απέναντί του. Μέσω ερωτηματολογίου και στατιστικής ανάλυσης, η εργασία καταλήγει σε σημαντικά συμπεράσματα για τη στρατηγική των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή.