Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Τίτλο
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 940
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο AdsX: changing the landscape of mobility-based digital out-of-home advertising in the United Kingdom(2025-09-25) Poulis, Ioannis; Πούλης, Ιωάννης; Skarmeas, Dionysios; Paraskevas, Argouslidis; Salavou, HelenΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει το επιχειρηματικό σχέδιο της AdsX, μιας νεοφυούς επιχείρησης που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η υπαίθρια διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η AdsX τοποθετεί ηλιακά τροφοδοτούμενες ψηφιακές οθόνες σε ταξί και αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την προβολή διαφημίσεων στο σωστό σημείο και χρόνο. Η εργασία αναλύει την αγορά, τον ανταγωνισμό, τις ευκαιρίες ανάπτυξης, καθώς και τη στρατηγική, το οργανωτικό μοντέλο και το σχέδιο μάρκετινγκ της εταιρείας. Παράλληλα, εξετάζει κινδύνους και τρόπους διαχείρισής τους, ενώ περιλαμβάνει οικονομικό πλάνο με κόστη εκκίνησης, προβλέψεις εσόδων και εκτιμώμενα κέρδη. Το έργο δείχνει πως η συνδυασμένη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, κινητικότητας και βιωσιμότητας μπορεί να βελτιώσει το παραδοσιακό διαφημιστικό τοπίο στο Ηνωμένο Βασίλειο.Τεκμήριο Ανάλυση ικανοποίησης επισκεπτών μέσω διαδικτυακών αξιολογήσεων(2025-09-24) Βλαβιανός, Σπυρίδων; Μπάλτας, Γεώργιος; Σαριδάκης, Χαράλαμπος; Τσαφαράκης, ΣτυλιανόςΗ ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αξιολογούν τις υπηρεσίες διαμονής, με τις online κριτικές να αποτελούν σημαντική πηγή πληροφοριών τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους παρόχους των υπηρεσιών. Η ικανοποίηση των επισκεπτών μπορεί να παρατηρηθεί και να κατανοηθεί μέσω αυτών των κριτικών, οι οποίες συχνά αποτυπώνουν εμπειρίες που σχετίζονται με την ποιότητα των υπηρεσιών, την τιμή και την τοποθεσία. Η ποιότητα των υπηρεσιών επισημαίνεται συχνά ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει την ικανοποίηση, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα και η αξιοπιστία των υπηρεσιών. Η τιμή και η τοποθεσία επηρεάζουν επίσης τις αντιλήψεις των πελατών, ενώ και η ένταση του εκφραζόμενου συναισθήματος που εντοπίζεται στις κριτικές παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες για τις υποκειμενικές εμπειρίες των επισκεπτών. Η έκφραση θετικών συναισθημάτων στις κριτικές μπορεί να ενθαρρύνει τους δυνητικούς πελάτες, ενώ αντίθετα η έκφραση αρνητικών συναισθημάτων μπορεί να τους αποθαρρύνει, επηρεάζοντας παράλληλα και τη φήμη του καταλύματος. Οι διαδικτυακές κριτικές έχουν διττό ρόλο, καθώς καταγράφουν τις εμπειρίες των προηγούμενων επισκεπτών και επηρεάζουν τις αποφάσεις των μελλοντικών ταξιδιωτών. Επιπλέον, προσφέρουν στις διοικήσεις των καταλυμάτων πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των πελατών, βοηθώντας τους να εντοπίσουν τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Συνεπώς, δίνοντας προσοχή στα διαδικτυακά σχόλια, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα την ικανοποίηση των επισκεπτών, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα ψηφιακό περιβάλλον όπου το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες καθοδηγεί όλο και περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών. Η μελέτη παρέχει μια επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο οι διαδικτυακές κριτικές εκφράζουν την ικανοποίηση των επισκεπτών, ενώ παράλληλα επισημαίνει τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις εμπειρίες τους, προσφέροντας πληροφορίες για την αλληλεπίδραση μεταξύ των ψηφιακών σχολίων και των αντιλήψεων των πελατών.Τεκμήριο Έξυπνες κάρτες(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-10) Μαλίμογλου, Χαράλαμπος Μ.; Γιαγλής, Γεώργιος Μ.Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Η αξιολόγηση της απόδοσης σε ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005) Βασαλάκης, Δημήτρης; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Νικολάου, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΤεκμήριο Τι σημαίνει εταιρική κοινωνική ευθύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα;(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004-10) Κονταξή, Μυρτώ; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Μελέτη κλάδου in vitro διαγνωστικών προϊόντων στην ελληνική αγορά(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κουταλάς, Μανόλης; Πανηγυράκης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Η μέθοδος των πραγματικών δικαιωμάτων (real options) στην αποτίμηση επιχειρήσεων και επενδυτικών προγραμμάτων με R&D(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2001-09) Χριστοδουλόπουλος, Χ.; Καραθανάσης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Εταιρική κοινωνική ευθύνη: το κοινωνικό πρόσωπο της Εθνικής Τράπεζας(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-12) Παπαδόπουλος, Θεοχάρης; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Παναγιωτοπούλου, ΛήδαΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΤεκμήριο Εισαγωγή πρακτικών διαχείρισης γνώσης στο τμήμα πληροφορικής της φαρμακευτικής εταιρείας ASTRAZENECA(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κισσάνη, Δέσποινα; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Η επιχείρηση του μέλλοντος(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-09) Μαρέτη, Δέσποινα; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες(2004-11-01) Βενάρδος, Μανώλης; Σοφράς, Χρήστος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Σπανός, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Ανάλυση των πετρελαϊκών βιομηχανιών της Ρωσικής ομοσπονδίας,του Αζερμπαϊτζάν και του Καζακστάν(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-11) Δασκαλάκης, Γεώργιος Δ.; Παπαδάκης, ΒασίλειοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Στρατηγική Διοίκηση Εκπαίδευσης(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-12) Κουρκουτά, Ιωάννα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Νικάνδρου, ΕιρήνηΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΤεκμήριο Οργανωσιακή κουλτούρα: πως επηρεάζει τη διοίκηση απόδοσης;(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-12) Θεοδωροπούλου, Μαρία; Μαγγιώρου, Μαρίνα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Τζαννέτου, ΕιρήνηΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΤεκμήριο Οι διαπραγματεύσεις στο χώρο των κατασκευών(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004) Καραβίδα, Ειρήνη Π.; Νικολόπουλος, ΑνδρέαςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο The relationship between corporate culture and organizational performance : the case study of Procter and Gamble(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1999-2000) Δεμερτζή, Εκάβη Ι.; Μπουραντάς, ΔημήτρηςThesis - Athens University of Economics and Business. Executive MBAΤεκμήριο Κρίσιμα θέματα και δημιουργία οδηγού κύκλου ζωής της εικονικής οργάνωσης(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-09) Στυμπίρης, Δημήτριος; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Ευέλικτες μορφές απασχόλησης: η ελληνική και η ευρωπαϊκή πραγματικότητα(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-12) Γκίκα, Αθανασία; Χρήστου, Στέργιος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Ληξουριώτης, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων ΠόρωνΤεκμήριο Το ψυχολογικό συμβόλαιο και ο ρόλος του στην επιλογή προσωπικού(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-12) Ράλλης, Δημήτριος; Σβώλης, Γεώργιος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Νικολάου, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΤεκμήριο Επιχειρησιακή εθιμοτυπία: σύγκριση του ελληνικού υποδείγματος με το ευρωπαϊκό(2005-06-30) Μπαλάσης, Ανδρέας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την σύγκριση της Επιχειρησιακής Εθιμοτυπίας (Business Etiquette) στην Ελλάδα με τις αντίστοιχες εθιμοτυπίες 19 χωρών της Ευρώπης Παρά το γεγονός ότι σε πολλές χώρες του κόσμου εκδηλώνεται εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις έννοιες της επιχειρησιακής εθιμοτυπίας και διεθνούς επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, στην Ελλάδα τα συγκεκριμένα ζητήματα πραγματεύονται για πρώτη φορά. Μάλιστα, στα πλαίσια της σύγκρισης της Ελληνικής πραγματικότητας με την Ευρωπαϊκή, η διεξαγωγή μιας πρωτότυπης έρευνας για την σκιαγράφηση της Ελληνικής επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, λειτούργησε ως ιδιαίτερο κίνητρο για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας Αφορμή για την ενασχόληση με τη συγκεκριμένη εργασία στάθηκε το βιβλίο του John Mole, “Mind your Manners: managing business cultures in Europe”. Πρόκειται για ένα βιβλίο που διδάσκεται σε αρκετά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής και ασχολείται με τη σύγκριση της γενικότερης κουλτούρας των χωρών της Ευρώπης των 15, της Ρωσίας, της Αμερικής και της Ιαπωνίας. Κατά τη διδασκαλία του συγκεκριμένου βιβλίου (στα πλαίσια προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών στο Örebro Universitet της Σουηδίας) διαπίστωσα τη μεγάλη σημασία που δίνουν οι ξένες επιχειρήσεις και τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια στις διαφορές που παρουσιάζονται από χώρα σε χώρα ως προς τους κανόνες συμπεριφοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πράγματι, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της άρσης των επιχειρηματικών συνόρων, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον φοιτητή της Διοίκησης Επιχειρήσεων και το στέλεχος που ταξειδεύει στο εξωτερικό ή έρχεται σε επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς, να ανακαλύψουν το πόσο διαφορετικοί είναι οι άνθρωποι μεταξύ τους και το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει κάποιος πως να συμπεριφερθεί στο παγκόσμιο επιχειρησιακό σκηνικό.
