PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Brand engagement στο Instagram: ο ρόλος των fashion influencers
Alternative Title :Brand engagement on Instagram: the role of fashion influencers
Creator :Kreci, Megi
Contributor :Τσακαρέστου, Μπέττυ (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :105σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8020
Abstract :Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα του Instagram έχουν μεταβάλει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επικεντρώνοντας την έρευνα στην πρακτική του Influencer Marketing στον χώρο της μόδας.
This research tries to identify how Fashion Influencer Marketing affect the intention of purchase on Instagram and how it can contribute to developing brand engagement.
Subject :Αφοσίωση στην μάρκα
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μάρκετινγκ επιρροής
Επηρεαστές γνώμης
Μόδα
Brand engagement
Social media
Influencer marketing
Fashion influencers
Instagram
Date Available :2020-09-08 22:43:30
Date Issued :2020
Date Submitted :2020-09-08 22:43:30
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kreci_2020.pdf

Type: application/pdf