Συλλογές
Τίτλος Brand engagement στο Instagram: ο ρόλος των fashion influencers
Εναλλακτικός τίτλος Brand engagement on Instagram: the role of fashion influencers
Δημιουργός Kreci, Megi
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τσακαρέστου, Μπέττυ
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 105σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8020
Περίληψη This research tries to identify how Fashion Influencer Marketing affect the intention of purchase on Instagram and how it can contribute to developing brand engagement.
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα του Instagram έχουν μεταβάλει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επικεντρώνοντας την έρευνα στην πρακτική του Influencer Marketing στον χώρο της μόδας.
Λέξη κλειδί Influencer marketing
Fashion influencers
Instagram
Αφοσίωση στην μάρκα
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μάρκετινγκ επιρροής
Επηρεαστές γνώμης
Μόδα
Brand engagement
Social media
Διαθέσιμο από 2020-09-08 22:43:30
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-09-08 22:43:30
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/