Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Adoption of innovative products"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μια εξερευνητική μελέτη στις αλλαγές καταναλωτικών συνηθειών στο χώρο της βιομηχανίας: ο ρόλος της ανάπτυξης νέων εναλλακτικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης Παπαστράτος (IQOS)(24-04-2019) Μιχαήλ, Κωνσταντίνος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Μπάλτας, Γεώργιος; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Λιονάκης, ΚωνσταντίνοςΣκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση των αλλαγών των καταναλωτικών συνήθειών στο χώρο της βιομηχανίας, από την ανάπτυξη νέων καινοτόμων και εναλλακτικών προϊόντων. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιεί δύο είδη έρευνας. Η πρώτη έρευνα είναι ποιοτική μέσω συνεντεύξεων στην μελέτη περίπτωσης της Παπαστράτος για την προώθηση του καινοτόμου προϊόντος IQOS. Η δεύτερη έρευνα είναι ποσοτική και αφορά έρευνα ερωτηματολογίου στους καταναλωτές του προϊόντος IQOS. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας έδειξαν πως υπάρχει πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες και σχετίζονται με τις εξελίξεις της τεχνολογίας, της προσωπικές ανάγκες, τις στάσεις και τις αντιλήψεις των καταναλωτών. Ωστόσο, πέραν από αυτούς, σημαντικοί παράγοντες αφορούν και χαρακτηριστικά του προϊόντος που προωθείται και της εμπιστοσύνης που δημιουργείται από την εταιρεία (brand) σε συνδυασμό με τη μείωση του αντιληπτού κινδύνου. Τέλος, η παρούσα έρευνα έδειξε ότι τα προγράμματα πιστότητας ενισχύουν την υιοθέτηση και κατανάλωση νέων καινοτόμων προϊόντων και λειτουργούν ως συμπληρωματικοί παράγοντες υιοθέτησης του προϊόντος.Τα συμπέρασμα της έρευνας καταλήγουν ότι στο σύγχρονο κόσμο των ταχύτατων αλλαγών, οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν γρηγορότερα από το παρελθόν, ενώ οι πελάτες είναι περισσότερο απαιτητικοί ως προς την ποιότητα και τις απαιτήσεις. Έτσι, οι εταιρείες θα πρέπει να αναγνωρίζουν με μεγάλη επιτυχία τις ανάγκες που προκύπτουν και να είναι σε θέση να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία καλύπτουν όλες τις πολύπλοκες ανάγκες των πελατών.