Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Accommodation"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάλυση ικανοποίησης επισκεπτών μέσω διαδικτυακών αξιολογήσεων(2025-09-24) Βλαβιανός, Σπυρίδων; Μπάλτας, Γεώργιος; Σαριδάκης, Χαράλαμπος; Τσαφαράκης, ΣτυλιανόςΗ ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αξιολογούν τις υπηρεσίες διαμονής, με τις online κριτικές να αποτελούν σημαντική πηγή πληροφοριών τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους παρόχους των υπηρεσιών. Η ικανοποίηση των επισκεπτών μπορεί να παρατηρηθεί και να κατανοηθεί μέσω αυτών των κριτικών, οι οποίες συχνά αποτυπώνουν εμπειρίες που σχετίζονται με την ποιότητα των υπηρεσιών, την τιμή και την τοποθεσία. Η ποιότητα των υπηρεσιών επισημαίνεται συχνά ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει την ικανοποίηση, συμπεριλαμβανομένων στοιχείων όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα και η αξιοπιστία των υπηρεσιών. Η τιμή και η τοποθεσία επηρεάζουν επίσης τις αντιλήψεις των πελατών, ενώ και η ένταση του εκφραζόμενου συναισθήματος που εντοπίζεται στις κριτικές παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες για τις υποκειμενικές εμπειρίες των επισκεπτών. Η έκφραση θετικών συναισθημάτων στις κριτικές μπορεί να ενθαρρύνει τους δυνητικούς πελάτες, ενώ αντίθετα η έκφραση αρνητικών συναισθημάτων μπορεί να τους αποθαρρύνει, επηρεάζοντας παράλληλα και τη φήμη του καταλύματος. Οι διαδικτυακές κριτικές έχουν διττό ρόλο, καθώς καταγράφουν τις εμπειρίες των προηγούμενων επισκεπτών και επηρεάζουν τις αποφάσεις των μελλοντικών ταξιδιωτών. Επιπλέον, προσφέρουν στις διοικήσεις των καταλυμάτων πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των πελατών, βοηθώντας τους να εντοπίσουν τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Συνεπώς, δίνοντας προσοχή στα διαδικτυακά σχόλια, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα την ικανοποίηση των επισκεπτών, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα ψηφιακό περιβάλλον όπου το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες καθοδηγεί όλο και περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών. Η μελέτη παρέχει μια επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο οι διαδικτυακές κριτικές εκφράζουν την ικανοποίηση των επισκεπτών, ενώ παράλληλα επισημαίνει τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις εμπειρίες τους, προσφέροντας πληροφορίες για την αλληλεπίδραση μεταξύ των ψηφιακών σχολίων και των αντιλήψεων των πελατών.Τεκμήριο Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην διαδικασία λήψης απόφασης των πελατών στον ξενοδοχειακό κλάδο(2025-03-28) Ψαρολόγου, Άννα; Αργουσλίδης, Παρασκευάς; Καραντινού, Καλυψώ; Καμινάκης, ΚωνσταντίνοςΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα παρακάτω ζητήματα: Την επίδραση της αξιοπιστίας, της χρησιμότητας, της ποιότητας των επιχειρημάτων και των συναισθημάτων ως αντιλαμβανόμενα χαρακτηριστικά των κριτικών στην πρόθεση κράτησης του καταλύματος. Την επιρροή των προσωπικών χαρακτηριστικών και συμπεριφορών των χρηστών και συγκεκριμένα , της αναζήτησης πληροφοριών, της αυτοεκτίμησης και της ευαισθησίας ως προς την κοινωνική επιρροή Τον ρυθμιστικό ρόλο του βαθμού ανάμειξης του χρήστη με την συγκεκριμένη αγοραστική διαδικασία στις ανωτέρω σχέσεις. Την επίδραση στοιχείων της προσωπικότητας του χρήστη (αυτοεκτίμηση, ευαισθησία ως προς την κοινωνική επιρροή, αναζήτηση πληροφοριών) ως προς την πρόθεση του χρήστη για κράτηση του καταλύματος.
