ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Παράγοντες διαμόρφωσης της ετοιμότητας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εναλλακτικός τίτλος :Online learning readiness shaping factors
Δημιουργός :Παπαγεωργίου, Βασίλειος-Νικηφόρος
Συντελεστής :Βακόλα, Μαρία (Επιβλέπων καθηγητής)
Θάνος, Ιωάννης (Εξεταστής)
Καπουτσής, Ηλίας (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Εξεταστής)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :65σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9738
Περίληψη :Purpose - The purpose of this diplomatic research is to examine the factors that shape readiness for distance education. More specifically, it will investigate the influence of the emotional intelligence, the community feeling, technology acceptance but also of the learning satisfaction in readiness for online education. Methodology - For the purposes of this thesis, a quantitative survey using an online questionnaire has been conducted. More specifically, 113 people participated in the research, who were asked to answer a series of multiple choice questions 7-point Likert scale, related to the variables under consideration. Σκοπός - Σκοπό της παρούσας διπλωματικής έρευνας αποτελεί η εξέταση των παραγόντων που διαμορφώνουν την ετοιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί η επιρροή της συναισθηματικής νοημοσύνης, του αισθήματος κοινότητας, της στάσης προς την τεχνολογία αλλά και της μαθησιακής ικανοποίησης στην ετοιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μεθοδολογία - Για τους σκοπούς της παρούσας διπλωματικής εργασίας, διεξήχθη ποσοτική έρευνα με χρήση διαδικτυακού ερωτηματολογίου. Αναλυτικότερα, στην έρευνα συμμετείχαν 113 άτομα, τα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής 7-βάθμιας κλίμακας Likert, σχετιζόμενων με τις υπό εξέταση μεταβλητές. Ευρήματα - Μέσα από την παρούσα έρευνα, επιβεβαιώθηκε και αποδείχθηκε η θετική επίδραση του ισχυρού αισθήματος κοινότητας, της θετικής στάσης προς την τεχνολογία και του ισχυρού επιπέδου μαθησιακής ικανοποίησης στην ενίσχυση της ετοιμότητας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ δεν επιβεβαιώθηκε η θετική επίδραση του ισχυρού επιπέδου συναισθηματικής συναισθηματικής νοημοσύνης στην επίτευξη μεγαλύτερης ετοιμότητας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Επιπτώσεις - Σε θεωρητικό επίπεδο, τα παραπάνω ευρήματα αποτελούν “τροφή” για ακαδημαϊκούς που επιθυμούν να διερευνήσουν περαιτέρω τους παράγοντες διαμόρφωσης της ετοιμότητας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Επιπλέον, η αμφισβητούμενη επιρροή της συναισθηματικής νοημοσύνης στην ετοιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αποτελεί έναυσμα για περαιτέρω έρευνα. Σε πρακτικό επίπεδο, τα ευρήματα οδηγούν στην ενθάρρυνση πρωτοβουλιών των καθηγητών με στόχο την ενίσχυση του αισθήματος κοινότητας μεταξύ των φοιτητών και της στάσης τους προς την τεχνολογία που οδηγεί σε υψηλότερη μαθησιακή ικανοποίηση και εν τέλει, σε μεγαλύτερη ετοιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Findings - Through this research, the findings confirmed and proved the positive effect of the strong sense of community, of the positive attitude towards technology and of the strong level of learning satisfaction in enhancing online learning readiness, while it was not confirmed that the positive effect of the strong level of emotional intelligence is leading to achieving greater readiness for online learning. Implications - On a theoretical level, the above findings are "food for thought" for academics who wish to further explore the shaping factors of readiness for distance education. Moreover, the questionable influence of emotional intelligence in readiness for distance education, constitutes trigger for further research. On a practical level, the findings lead to encouraging teachers' initiatives aimed at strengthening the community feeling among students and their attitudes toward technology leading to higher learning satisfaction and finally, in greater readiness for online education.
Λέξη κλειδί :Ετοιμότητα για εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Συναισθηματική νοημοσύνη
Αίσθημα κοινότητας
Μαθησιακή ικανοποίηση
Στάση προς την τεχνολογία
Online learning readiness
Emotional intelligence
Community feeling
Learning satisfaction
Technology acceptance
Διαθέσιμο από :2022-10-15 02:22:04
Ημερομηνία έκδοσης :07-10-2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-10-15 02:22:04
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Papageorgiou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf