PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Τα ατμοσφαιρικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τη διαδικτυακή εμπειρία πελάτη
Alternative Title :The factors of e-atmospherics that influence online customer experience
Creator :Φωκά, Φιλίππα
Contributor :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ιωαννίδης, Αντώνης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :104σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9704
Abstract :Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται διεξοδικά την επίδραση που έχουν τα ατμοσφαιρικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με τις αξίες αγορών στην ικανοποίηση που λαμβάνει ο χρήστης σε ένα διαδικτυακό κατάστημα, και στη συνέχεια την επίδραση της ικανοποίησης στην πρόθεση αγοράς.
This Masters’ dissertation discusses in detail the effect of web atmospheric cues and shopping values on satisfaction in an online store, and thus the effect of satisfaction on users’ purchase intention.
Subject :Ατμοσφαιρικά χαρακτηριστικά
Ικανοποίηση
Εμπειρία πελάτη
Αγοραστικές αξίες
Πρόθεση αγοράς
Web atmospherics
Satisfaction
Customer experience
Shopping values
Purchase intention
Date Available :2022-10-11 21:40:43
Date Issued :02/10/2022
Date Submitted :2022-10-11 21:40:43
Access Rights :Free access
Licence :

File: Foka_2022.pdf

Type: application/pdf