ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση των atmospherics στην εμπειρία πελάτη στον κλάδο των σούπερ μάρκετ
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of atmospherics on customer experience in the super market industry
Δημιουργός :Βοργιάς, Νικόλαος-Παναγιώτης
Συντελεστής :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ιωαννίδης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :71σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9244
Περίληψη :Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται το περιβάλλον ενός καταστήματος και ειδικά, η ατμόσφαιρα, έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο πελάτης. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο να αναδείξει την επιρροή που ασκούν τα atmospherics και τα web atmospherics στην εμπειρία πελάτη στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Η μελέτη αφορά τόσο τα φυσικά όσο και τα online καταστήματα. Οι έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί γύρω από το ζήτημα αυτό έως σήμερα, δείχνουν τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα ερεθίσματα που υπάρχουν στο περιβάλλον των σούπερ μάρκετ σε φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα. Η υπόθεση αυτή θα ερευνηθεί στην παρούσα εργασία αρχικά μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης στα πλαίσια της θεωρητικής προσέγγισης του ζητήματος της επιρροής των atmospherics στην εμπειρία πελάτη. Γίνεται αναφορά, επίσης, στον τρόπο με τον οποίο το βιωματικό marketingεπηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και γενικότερα την συμπεριφορά τους. Ακολουθεί η πρωτογενής έρευνα, κατά την οποία τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου που έγινε μέσω διαδικτύου και συγκεντρώθηκαν 183 απαντήσεις. Ακολούθησε η επεξεργασία των δεδομένων με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου SPSS. Συνοπτικά, τα αποτελέσματα της ανάλυσης έδειξαν ότι τα atmospherics φάνηκαν να έχουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση ικανοποίησης των πελατών σε φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα σούπερ μάρκετ. Στα φυσικά καταστήματα, έμφαση δόθηκε από τους ερωτώμενους στη διάρθρωση του καταστήματος, ενώ στα online καταστήματα όσοι έχουν πραγματοποιήσει αγορές, εστιάζουν στην ευκολία χρήσης του ιστότοπου και στη διάταξή του.
Consumer's buying behavior is influenced by many factors, including the environment of a store and especially, the atmosphere, as perceived by the customer. This postgraduate study aims to highlight the influence that atmospherics and web atmospherics have on the customer experience in the supermarket industry. The study concerns so much both physical and online stores. The research that has been done on this issue to date, shows the positive response of consumers to the stimuli present in the environment of supermarkets in physical and online stores. This case will be investigated in the present work initially through the literature review within its theoretical approach to the question of the influence of atmospherics on experience customer. Reference is also made to the way in which experiential marketing affects consumer buying habits and their behavior in general. The primary investigation follows, during which the data were collected throughquestionnaire, that was made online and 183 responses were collected.The data were then processed using the statistical method SPSS. In summary, the results of the analysis showed that the atmospherics appeared to have an important role in increasing customer satisfaction in physical and online supermarket stores. In physical stores, emphasis was placed by the respondents in the structure of the store, while in online stores those who have made purchases, focus on the ease of use and the layout of the site.
Λέξη κλειδί :Σούπερ μάρκετ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Βιωματικό μάρκετινγκ
Εμπειρία πελάτη
Super markets
Atmospherics
Customer experience
Customer behaviour
Experience marketing
Διαθέσιμο από :2022-03-11 17:11:26
Ημερομηνία έκδοσης :03/11/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-03-11 17:11:26
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vorgias_2022.pdf

Τύπος: application/pdf