PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Employer branding και πώς οι πρακτικές των εταιρειών επηρεάζουν το customer experience
Alternative Title :Employer branding: how companies' practices affect customer experience
Creator :Μπίνου, Σοφία
Contributor :Ιωαννίδης, Αντώνιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :109σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9088
Abstract :Σκοπός της εργασίας ήταν η εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι πρακτικές των εταιρειών σε ότι αφορά το Employer Branding επηρεάζουν το Customer Experience. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκε μία συγκεκριμένη ομάδα εργαζόμενων και πιο συγκεκριμένα αυτή των ατόμων που εργάζονται ή είχαν εργαστεί σε μία εταιρεία στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης.
The purpose of this study was to examine how companies' Employer Branding practices affect the Customer Experience. For this purpose, a specific group of employees was used, and more specifically that of individuals who work or had worked in a company as part of their internship.
Subject :Εμπειρία πελάτη
Επωνυμία εργοδότη
Customer experience
Employer branding
Date Available :2022-01-20 21:35:40
Date Issued :2021
Date Submitted :2022-01-20 21:35:40
Access Rights :Free access
Licence :

File: Binou_2021.pdf

Type: application/pdf