ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για την σειρά Froika Premium Anti Aging
Εναλλακτικός τίτλος :A marketing plan of the product line Froika Premium Anti Aging
Δημιουργός :Κουτσούκος-Κοντογιάννης, Κωνσταντίνος
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :85σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8686
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι ένα σχέδιο Μάρκετινγκ για το λανσάρισμα μιας νέας Premium σειράς καλλυντικών αντιγήρανσης. Αρχικά γίνεται μια θεωρητική επισκόπηση που εστιάζει στις πιο σημαντικές φάσεις και περιεχόμενα ενός σχεδίου Μάρκετινγκ αλλά και σε βιβλιογραφία η οποία θεωρήθηκε σημαντική και χρήσιμη για την καλύτερη κατανόηση της βάσης αυτής της διπλωματικής εργασίας.Στην συνέχεια γίνεται μια ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος πάνω στα πιο θεμελιώδη στοιχεία της εν λόγω εταιρείας διευκρινίζεται ο τρόπο λειτουργίας σε διοικητικό αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην στρατηγική που επιλέγεται και στους στόχους που έχουν τεθεί. Στο πλαίσιο της καλύτερης κατανόησης των τελευταίων αναλύεται αρκετά η δομή και η πορεία της εταιρείας στον χρόνο. Στην συνέχεια πραγματοποιείται ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος όπου παρουσιάζονται οι πέντε δυνάμεις του Porter. Για κάθε μια από τις πέντε αυτές διαστάσεις γίνεται μια εξατομίκευση που να λαμβάνει υπόψη όλες τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου κλάδου, αγοράς και αλλά και της ίδιας της εταιρείας.Η πρωτογενής έρευνα ακολουθεί δίνοντας πολύ σημαντικές απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν στο δείγμα πληθυσμού των ερωτηθέντων. Οι τελευταίες αξιοποιήθηκαν σε επόμενη φάση για την στρατηγική υλοποίησης του σχεδίου Μάρκετινγκ. Αναφορά γίνεται και στην στόχευση και την τμηματοποιήση της αγοράς και εν συνεχεία παρουσιάζεται η πολιτική τιμολόγησης προώθησης, διανομής και προβολής.Για την ολοκλήρωση του σχεδίου γίνεται μία εκτίμηση του προϋπολογισμό των εξόδων που θα προκληθούν σε κάθε επίπεδο από το λανσάρισμα, και του χρονικού ορίζοντα στον οποίο πρέπει να εκτελεστεί η κάθε ενέργεια. Στο ίδιο σημείο εντάσσεται και η ανάθεση ευθυνών την κάθε χρονική στιγμή από το κάθε υπεύθυνο και αρμόδιο τμήμα. Εδώ ακολουθεί ο έλεγχος και στην συνέχεια η κατάλληλη ερμηνεία των αποτελεσμάτων ώστε να σχεδιαστούν και να εκτελεστούν οι αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες. Τέλος, γίνεται μια απόπειρα ανίχνευσης κάποιων δυσμενών σεναρίων και παρουσιάζεται ο ανάλογος τρόπος αντιμετώπισης τους.
This dissertation is a Marketing plan of a new Premium line of anti aging cosmetics. Initially, a theoretical approach that focusses in the most important phases and contents of a Marketing plan but in the bibliography that was considered necessary and useful for a better understanding of the foundations of this dissertation. Next, an analysis of the internal environment is conducted regarding some of the most fundamental information of the firm and specifying the ways in which it works both from a structural and technical perspective. Emphasis is given to the strategy that has been chosen and the goals that have been set. For better understanding reasons, the structure and the history of the firm are analyzed.Following is the external environment analysis according to Porter’s five forces. For each of these five forces a customized approach is carried, taking into account all unique characteristics of the field and the market. A primary research comes next providing very important answers to the questions of the sample population that was asked. The latter were utilized in the strategy of the Marketing plan that was carried out. Targeting and Segmentation of the market was discussed as well along with price policy, promotion and distribution.To complete the plan, an estimate of the expenses at every level of the launch was performed along with the timeline that each action should take place. At the same point the responsibility plan with the department in charge was analyzed. Auditing of the above procedures is performed and appropriate interpretation of the results in order to design and implement the right corrective actions. Finally, worst case scenarios are considered and the best way to deal with them.
Λέξη κλειδί :Σχέδιο μάρκετινγκ
Λανσάρισμα
Τοποθέτηση
Προώθηση
Marketing plan
Launch
Placement
Promotion
Σχέδιο μάρκετινγκ
Διαθέσιμο από :2021-06-26 18:24:03
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-26 18:24:03
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Koutsoukos_2020.pdf

Τύπος: application/pdf