ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η συμβολή των social bots στην εμπειρία του πελάτη
Εναλλακτικός τίτλος :The contribution of social bots in customer experience
Δημιουργός :Κούτουλα, Μαρία-Νεκταρία
Συντελεστής :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :153σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8638
Περίληψη :Οι καταναλωτές ήρθαν σε επαφή με τα ρομπότ κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης είτε μετη μορφή εικονικού βοηθού είτε με τη τεχνητή μορφή ρομπότ σε φυσικά καταστήματα. Οιεταιρείες χάρη στην τεχνολογία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελίξει τηνεμπειρία του πελάτη τόσο στην εξυπηρέτηση όσο και σε όλο το αγοραστικό ταξίδι του. Οστόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης των social bots στηδιαμόρφωση του ταξιδιού τους. Σκοπός της είναι να μελετήσει τη συμπεριφορά τωνκαταναλωτών απέναντι στα ρομπότ που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τηδιάρκεια του αγοραστικού ταξιδιού. Η μελέτη στηρίχτηκε σε βιβλιογραφικές επισκοπήσειςαπό επιστημονικά περιοδικά και σε μια δημοσκόπηση με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Οσκοπός του ερωτηματολογίου ήταν να μετρήσει την αντίληψη των συμμετεχόντων σχετικάμε τα ρομπότ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την πρόθεση των καταναλωτών απέναντι στηχρήση των chatbots και τους λόγους που οδηγούν στην πρόθεση για μελλοντική χρήση τωνchatbots στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται από εταιρείες κατά τηδιάρκεια του αγοραστικού ταξιδιού.
Consumers came into contact with robots during the service either in the form of a virtualassistant or in the form of artificial robots in physical stores. Companies thanks to technologyand social media have evolved the customer experience both in service and throughout theshopping trip. The aim of the dissertation is to investigate the effect of social bots in shapingtheir journey. Its purpose is to study the behavior of consumers towards robots on socialmedia during the shopping trip. The study was based on bibliographic reviews from scientificjournals and a quantitative survey with the contribution of a questionnaire. The purpose ofthe questionnaire was to measure participants' perceptions about robots on social media, theconsumers' intentions towards the use of chatbots and the reasons that lead to the intentionfor future use of chatbots on social media that used by companies during the shopping trip.
Λέξη κλειδί :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ρομπότ
Κοινωνικά ρομπότ
Εμπειρία πελάτη
Social media
Robots
Social bots
Customer experience
Διαθέσιμο από :2021-06-02 18:06:29
Ημερομηνία έκδοσης :02/10/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-02 18:06:29
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Koutoula_2021.pdf

Τύπος: application/pdf