ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ethereal Derm επιχειρηματικό σχέδιο εγχειρήματος κλάδου δερμοκαλλυντικών
Εναλλακτικός τίτλος :Ethereal Derm business plan
Δημιουργός :Βλαχάκος, Βασίλειος
Συντελεστής :Τσακανίκας, Άγγελος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σαλαβού, Ελένη (Εξεταστής)
Γιωτόπουλος, Ιωάννης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :80σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8554
Περίληψη :Το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο αφορά την εξέλιξη και εισαγωγή στην αγορά της υφιστάμενης εταιρείας Ethereal Derm. Σκοπός είναι να ορίσουμε το επιχειρηματικό πλάνο χρονικά και διαδικαστικά και να πετύχουμε την καθιέρωση της εταιρείας στον χώρο των δερμοκαλλυντικών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Η επιτυχία του συνίσταται στην εκμετάλλευση της πτωτικής τάσης των luxury skincare brands λόγω της στροφής του καταναλωτικού κοινού σε αντίστοιχα ποιοτικά αλλά οικονομικότερα προϊόντα και της καινοτομίας που θα προσφέρει η εταιρεία σε επίπεδο εξατομικευμένης θεραπείας και παραμετροποίησης του προϊόντος απευθείας από τον καταναλωτή, κάτι το οποίο αποτελεί σημαντική καινοτομία.Τα προϊόντα της εταιρείας για την ώρα είναι τριάντα και εστιάζουν στην περιποίηση άκρων και σώματος με έμφαση στη θεραπεία σε συνδυασμό με την καθημερινή ευεξία. Υπάρχουν πέντε οικογένειες προϊόντων με διαφορετικά αρώματα και δραστικά συστατικά και τέσσερις κωδικοί ανά οικογένεια, κρέμα σώματος και άκρων, scrub, mist και bathbomb. Όλα μαζί αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση καθημερινής θεραπείας αλλά και βασικής περιποίησης. Αυτό που αποτελεί όμως σημείο αναφοράς και σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι η Ethereal Laboratory σειρά της εταιρείας στην οποία ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα εντός της ιστοσελίδας μας να διαμορφώσει το προϊόν ακριβώς όπως θέλει, επιλέγοντας υφή, άρωμα, δράση, χρώμα, ηλικία και αν επιθυμεί vegan ή υποαλλεργικές συνθέσεις.Η στρατηγική ανάπτυξης επαφίεται σε τρείς άξονες της παγκόσμιας αγοράς του κλάδου. Ο πρώτος είναι η στροφή των καταναλωτών σε μεσαίας τιμολογιακής κλίμακας εταιριών καθώς αντιλαμβάνονται ότι η δράση είναι συγκριτικά στα ίδια επίπεδα, οπότε ο όγκος του αγοραστικού κοινού πολλαπλασιάζεται αισθητά. Ο δεύτερος είναι η τεράστια άνοδος ποσοστού των ανδρών που χρησιμοποιούν πλέον είδη περιποίησης δέρματος αλλά και μακιγιάζ. Και τέλος το σημείο αναφοράς μας, η προσωποποιημένη εμπειρία πώλησης της σειράς Laboratory που δίνει δυνατότητα στον ίδιο τον καταναλωτή να δημιουργήσει το προϊόν που θέλει ακριβώς. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στον κλάδο αλλά και γενικότερα στο εμπόριο τα τελευταία χρόνια και είμαστε σε θέση να το εκμεταλλευτούμε με τον πιο άμεσα και καινοτόμο τρόπο. Επίσης το ξεκίνημα της ιδέας έχει γίνει μέσα από το μητρικό brand των δύο εκ των τριών ιδρυτών το SANDALISTA και η προώθηση έχει ξεκινήσει μέσα από τη σύνδεση ενός καθιερωμένου κατασκευαστή υποδημάτων με έμφαση στην περιποίηση των κάτω άκρων και το πελατολόγιο ήδη προτιμάει την Ethereal Derm καθώς οι μηχανισμοί προώθησης και η βάση δεδομένων των πελατών του SANDALISTA χρησιμοποιούνται στο 100% για την παράλληλη ανάπτυξη και των δύο εταιρειών.Έχει ήδη δημιουργηθεί εγκατάσταση στην Αθήνα με αποθήκη, εργαστήριο και γραφεία καθώς και τον απαραίτητο εξοπλισμό για παραγωγή, RnD και εφοδιαστική αλυσίδα. Τα προϊόντα παράγονται ήδη σε μικρή κλίμακα και διανέμονται σε όλη την Ελλάδα με Κούριερ. Η έρευνα και ανάπτυξη με επικεφαλής τον τρίτο ιδρυτή προχωράει σε ανάπτυξη προϊόντων περιποίησης προσώπου σε οικογένεια μαζικής παραγωγής αλλά και στη σειρά Laboratory.Το κόστος δημιουργίας της εταιρείας έχει καλυφθεί με ίδια κεφάλαια για τις εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, packaging, RnD, προώθηση μέσω του SANDALISTA με δείγματα και λειτουργικά έξοδα. Η πρόβλεψη κύκλου εργασιών για το κλείσιμο του πρώτου έτους είναι 298.872 ευρώ, για τον δεύτερο χρόνο 3.206.699 ευρώ και με την είσοδο σε Ευρώπη και Αμερική το τρίτο έτος προβλέπουμε 5.110.350 ευρώ. Αντίστοιχα καθαρά έσοδα είναι 86.470 ευρώ για το πρώτο έτος και 1.592.165 ευρώ για το δεύτερο, ενώ στο τρίτο με τις οικονομίες κλίμακος και τις συνεργασίες χονδρικής πώλησης, τα καθαρά έσοδα προβλέπεται να είναι 2.467.780 ευρώ.
The following dissertation is a venture to present and analyze a business plan of an existing Brand, Ethereal Derm. The main purpose is to define the time frame and the procedures, in order to achieve market penetration in Greece and abroad. The success of the plan relies on a new trend of the market, which is now oriented on value for money purchases and mainly in the innovation of the venture which is the personalized skincare products and involving the customer to our design and production process.There are already 30 products focusing on body care through treatment but combined with the daily skincare routine. The unique selling point and innovation is the Ethereal Laboratory series of products in which the customers are allowed on our website to customize the products as she pleases, choosing the texture, fragrance, concern to be treated, color, age and if their needs are Vegan or Hypoallergic.Our strategy is based on three main concepts. Firs of all, luxury brands have lost their credibility and customers all around the world are choosing the value for money Brands as a result of the level of treatment being the same more or less in every product. In addition, male skincare is on the rise and the momentum is unique to act on it. And the most important part of our strategy is the Laboratory project, which is the future of skincare as more and more people need to feel the uniqueness and they need the buying experience to be personalized through the products they choose and design. Additionally, the branding has already been set through SANDALISTA, a handmade leather goods brand. With every order from Sandalista, a promotional bundle is included and there are thousands of people who have already tested the products of Ethereal. The concept is to create a unique environment which will drive our community of customers/followers to find everything they need.The headquarters of Ethereal Dermocosmetics are already in place in Athens, including workspaces, RnD laboratory, warehouse and packaging station. The production is limited at the time and the orders are being shipped through courier services all around Greece and Cyprus. In the meantime, the RnD department is developing facial skincare products and completing the laboratory series.The total current cost allocated in creating the establishments, technical equipment, packaging, RnD and promotion through SANDALISTA, is covered from the founders. Our revenue estimation for the first year is 298.872 euros, for the second year is 3.206.699 euros and the third year with our penetration in Europe and America is 5.110.350 euros. The profit for the first year is 86.470 euros, for the second year is 1.592.165 euros and for the third year based on economy of scale and wholesale expansion, we estimate 2.467.780 euros.
Λέξη κλειδί :Δερμοκαλλυντικά
Επιχειρηματικό πλάνο για ελληνική επιχείρηση
Ιδέες για επιχείρηση
Λιτή επιχειρηματική εκκίνηση
Εξατομικευμένα προϊόντα περιποίησης δέρματος
Dermocosmetics
Business plan for Greek startup
Concept of business
Lean startup
Custom made skincare products
Διαθέσιμο από :2021-04-16 16:42:48
Ημερομηνία έκδοσης :04/13/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-04-16 16:42:48
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vlachakos_2021.pdf

Τύπος: application/pdf

Vlachakos_2021.zip