ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση της εμπειρίας του πελάτη κατά την επιλογή των ακτοπλοϊκών εταιρειών στην Ελλάδα
Εναλλακτικός τίτλος :Customers experience effect during the selection of maritime transport companies in Greece
Δημιουργός :Αποστολίδη, Σοφία-Χαρίκλεια
Συντελεστής :Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :101σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8015
Περίληψη :Στην πτυχιακή αυτή χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε ηλεκτρονικά από απαντήσεις με email από πελάτες των δύο ναυτιλιακών εταιριών των ακτογραμμών από Πειραιά για Κρήτη (ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ και ΑΝΕΚ). Απάντησαν συνολικά 210 άτομα στη διάρκεια της περιόδου (από 1/2/20 μέχρι και 9/2/20). Το ερωτηματολόγιο βασίζεται στην μέθοδο Likert με πέντε βαθμίδες. Ο σκοπός του ερωτηματολογίου είναι να εξεταστεί αν οι εμπειρίες δημιουργούν ικανοποίηση (Η1), αν οι εμπειρίες δημιουργούν αφοσίωση (Η2) και αν η ικανοποίηση δημιουργεί αφοσίωση (Η3). Χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία του (Chandra, 2014). Με την χρήση του λογισμικού SPSS εκτιμήθηκαν για το σκοπό αυτό με την μέθοδο των ελαχίστων τετραγώνων (OLS) τρεις παλινδρομήσεις, οι οποίες έχουν ικανοποιητική γραμμική προσαρμογή, δεν έχουν γραμμική συσχέτιση στα κατάλοιπα, δεν εμφανίζουν ετεροσκεδαστικότητα και τέλος δεν έχουν πολυσυγγραμικότητα. Στο κεφάλαιο 1 αναφέρθηκε η βιβλιογραφία για τις προτιμήσεις του καταναλωτή. Στο κεφάλαιο 2 αναλύθηκε η βιβλιογραφία για το τι επηρεάζει τις προτιμήσεις του καταναλωτή. Στο κεφάλαιο 3 έγινε μια σύντομη περιγραφή του τουριστικού κλάδου, της ακτοπλοΐας και της οικονομίας. Στο κεφάλαιο 4 έγινε αναφορά στους τρόπους μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη/καταναλωτή. Στο κεφάλαιο 5 έγινε αναφορά στις ερευνητικές υποθέσεις. Στο κεφάλαιο 6 γίνεται η εμπειρική ανάλυση. Στο κεφάλαιο 7 εξετάζεται οικονομομετρικά η υπόθεση Η1. Στο κεφάλαιο 8 εξετάζεται οικονομομετρικά η υπόθεση Η2. Στο κεφάλαιο 9 εξετάζεται οικονομομετρικά η υπόθεση Η3. Στο κεφάλαιο 10 παρουσιάζονται τα συμπεράσματα. Ακολουθεί μετα η βιβλιογραφία και τα παραρτήματα.
In this thesis a questionnaire is used which is made via email by customers of the two shipping companies ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ and ΑΝΕΚ. The sample size is 210, all have replied during the period from 1/2/20 to 9/2/20). Likert scale of five questions is used. The aim of this questionnaire was to verify if customer experiences cause satisfaction (H1), if customer experiences cause loyalty (H2) and if satisfaction causes loyalty (H3). To this end (Chandra, 2014) method was applied. Three linear regressions are estimated through the SPSS software. Further, these regressions have a good determination coefficient and have neither serial correlation, nor heteroskedasticity nor multicollinearity. The literature on customer preferences is in chapter one. In chapter two a brief literature on customer preference drivers is analyzed. In chapter three a brief analysis of tourism sector, coastal shipping as well as economy is explained. In chapter four there is an analysis of customer satisfaction estimation. The three research hypotheses are chapter five. Empirical analysis is in chapter six. Hypothesis H1 is examined econometrically in chapter seven. Hypothesis H2 is examined econometrically in chapter eight. Hypothesis H3 is examined econometrically in chapter nine. Conclusions are in chapter ten. Afterwards there are the references as well as two appendices.
Λέξη κλειδί :Ικανοποίηση πελάτη
Αφοσίωση
Διάδοση από στόμα σε στόμα
Ναυτιλιακές ακτογραμμές
Τουρισμός
Customer satisfaction
Loyalty
Word of Mouth (WoM)
Coastal shipping
Tourism
Διαθέσιμο από :2020-09-09 21:40:33
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-09 21:40:33
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Apostolidi_2020.pdf

Τύπος: application/pdf