ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Επικοινωνιακή πολιτική & διεθνής ανταγωνισμός στα εμπορευματικά κέντρα
Εναλλακτικός τίτλος :Communication policy & international competition in container centres
Δημιουργός :Μέγγου, Γαρυφαλλιά
Συντελεστής :Πατσιούρας, Χρήστος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :67σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8008
Περίληψη :Η παρούσα εργασία είχε ως αντικείμενο το να εξετάσει την περίπτωση της επικοινωνίας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) καθώς και το πώς η επικοινωνία συμβάλει στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητάς του και στην εξωστρέφεια του. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ έχει ως αποτέλεσμα την μετατροπή του σε έναν από τους πιο σημαντικούς εμπορευματικούς σταθμούς στην Ευρώπη. Η έρευνα ήταν ποιοτική και έγινε με την εις βάθος συνέντευξη σε στέλεχος του ΟΛΠ. Από την έρευνα προκύπτει ότι η επικοινωνία του ΟΛΠ στρέφεται όχι μόνο προς το εμπορικό και επιχειρηματικό κοινό, αλλά δίνει ιδιαίτερη προσοχή προς την γύρω κοινωνία και την ανάδειξη της προσφοράς του ΟΛΠ στην κοινωνία και την οικονομία με στόχο την στήριξη της κοινωνίας στις μελλοντικές επενδύσεις που θα γίνουν έτσι ώστε να ενισχυθεί το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Καταληκτικά, θα πρέπει να αναφερθεί το γεγονός ότι σε μια μελλοντική έρευνα θα πρέπει το δείγμα να επεκταθεί σε περισσότερα στελέχη του ΟΛΠ.
The purpose of this paper was to examine the case of communication of the Piraeus Port Authority (PPA) as well as how communication contributes to the development of its competitiveness and extroversion.It should be mentioned that the privatization of the PPA has resulted in its transformation into one of the most important freight stations in Europe. The research was qualitative and was done with the in-depth interview with a PPA executive. The research shows that the communication of the PPA is directed not only to the commercial and business public, but also pays special attention to the surrounding society and the promotion of the PPA's offer to the society and the economy in order to support the society in the future investments that will to enhance its competitive advantage. Finally, it should be noted that in a future survey the sample should be extended to more PPA executives.
Λέξη κλειδί :Επικοινωνιακή πολιτική
Ανταγωνισμός
Εμπορευματικά κέντρα
Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ)
Communication policy
Competition
Container centres
Piraeus Port Authority (PPA)
Ημερομηνία έκδοσης :30-06-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :07-09-2020
Ημερομηνία αποδοχής :07-09-2020
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Meggou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf