ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Εμπειρία με την μάρκα: πως επηρεάζει την ικανοποίηση και αφοσίωση του πελάτη
Εναλλακτικός τίτλος :Brand experience: how it affects consumer satisfaction and loyalty
Δημιουργός :Ψυχογιού, Ελένη
Συντελεστής :Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :90σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7987
Περίληψη :Σημαντικός πυλώνας της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έννοια της εμπειρίας. Στόχος της είναι η εξέταση της αλληλεπίδρασης της εμπειρίας με την μάρκα με την προσωπικότητα της μάρκας, την ικανοποίηση και την αφοσίωση του πελάτη. Ως εταιρεία αναφοράς επιλέχθηκε η εταιρεία Apivita, η οποία ενσωματώνει στα προϊόντα της τις βασικές αρχές την φιλοσοφία της γύρω από το περιβάλλον και την ευεξία.Η δομή της διπλωματικής εργασίας αποτελείται από 5 βασικές ενότητες: την «Εισαγωγή» όπου πραγματοποιείται η παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου του ερευνητικού μοντέλου και οι πληροφορίες για την εταιρεία Apivita, την «Βιβλιογραφική Επισκόπηση» στην οποία αναφέρονται οι έννοιες-μεταβλητές του μοντέλου της έρευνας και την «Ερευνητική Μεθοδολογία» στην οποία αναλύονται το είδος της έρευνας και ο τρόπος συλλογής των δεδομένων. Επιπρόσθετα, στην ενότητα «Ανάλυση και Ευρήματα» παρουσιάζεται η στατιστική ανάλυση του ερευνητικού μοντέλου και τα αποτελέσματα της, ενώ στην ενότητα «Συμπεράσματα» αναφέρονται οι θεωρητικές και πρακτικές προεκτάσεις των ευρημάτων καθώς και οι περιορισμοί της παρούσας έρευνας παράλληλα με τις προτάσεις για μελλοντική έρευνα.Στα πλαίσια της εν λόγω διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου σε 218 άτομα, από τα οποία τα 191 πληρούσαν τα κριτήρια του κατάλληλου δείγματος προς ανάλυση και το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας είναι 17 ημέρες. Οι ερωτώμενοι θα έπρεπε να έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά το προϊόν ή υπηρεσία της εταιρείας Apivita. To δείγμα που συλλέχθηκε αποτελεί δείγμα ευκολίας και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της χιονόμπαλας. Οι ερωτήσεις είναι κλειστού τύπου και αποτελείται από τρείς θεματικούς άξονες: τις εισαγωγικές ερωτήσεις, τις ερωτήσεις που εξετάζουν τις μεταβλητές του μοντέλου με σημείο αναφοράς την εταιρεία Apivita και τις δημογραφικές ερωτήσεις. Η στατιστική ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν πραγματοποιήθηκε με την χρήση του προγράμματος SPPS της εταιρείας ΙΒΜ. Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της έρευνας, οι μεταβλητές του ερευνητικού μοντέλου συσχετίζονται μεταξύ τους και παρατηρείται θετική επίδραση μεταξύ τους.
The “brand experience” is a significant aspect of this thesis. The aim of it is to examine the interaction of the brand experience with the personality of the brand, the customer satisfaction and loyalty The company Apivita was chosen as the reference company, which incorporates in its products the basic principles of its philosophy around the environment and well-being.The structure of the dissertation consists of 5 main sections: the "Introduction" where the theoretical background of the research model is presented as well as information about the company Apivita, the "Literature Overview" which analyzes the meaning of the variables that contain the research model, the "Research Methodology" which states the type of research followed and the way of data collection. In addition, the section "Analysis and Findings" shows the statistical analysis of the model and the results of statistical analysis, while the section "Conclusions" lists the theoretical and practical implications of the findings as well as the research limitations and suggestions for future research.As part of this dissertation, a quantitative survey was conducted using a questionnaire on 218 individuals, of which 191 met the criteria of the appropriate sample for analysis and the duration of this is 17 days. The respondents should have used the product or service of the Apivita company at least once. The sample collected is a convenience sample and the snowball method was used. The questionnaire consists of three thematic areas: the introductory questions, the questions that examine the variables of the model with reference to the company Apivita and the demographic questions. The statistical analysis of the collected data was performed using the SPPS program of the IBM company. Based on the data analysis, the variables of the model are correlated with each other and a positive effect is observed between them.
Λέξη κλειδί :Εμπειρία μάρκας
Εμπειρία πελάτη
Ικανοποίηση πελάτη
Αφοσίωση πελάτη
Προσωπικότητα μάρκας
Brand experience
Customer experience
Customer satisfaction
Customer loyalty
Brand personality
Διαθέσιμο από :2020-08-31 15:42:05
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-31 15:42:05
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Psychogiou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf