ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Έρευνα για τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών προς τις ασφαλιστικές εταιρίες
Εναλλακτικός τίτλος :Research for the study of customer behavior to the insurance companies
Δημιουργός :Αναγνωστοπούλου, Μαρία
Συντελεστής :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :97σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7964
Περίληψη :Στην παρούσα έρευνα, γίνεται μελέτη του σχεσιακού μάρκετινγκ καθώς και των κύριων παραγόντων που το αποτελούν. Με την βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης εντοπίζονται εκείνοι οι παράγοντες που διαμορφώνουν το ερευνητικό μοντέλο το οποίο μελετάται και αναλύεται. Έτσι, στο πρώτο κομμάτι της έρευνας, γίνεται αναφορά σε θεωρητικό επίπεδο στο σχεσιακό μάρκετινγκ, όπως και στις εξής μεταβλητές: δικαιοσύνη, χειρισμός των συγκρούσεων, ικανοποίηση, αφοσίωση, επικοινωνία, εμπιστοσύνη και προσήλωση. Σε αυτό το μέρος, γίνεται ανάλυση των μεταβλητών, ώστε να καταλήξουμε στις μετρικές που θα αποτελέσουν το δεύτερο μέρος της εργασίας. Συνεπώς, ύστερα και από την βιβλιογραφική αναφορά, τίθεται το ερευνητικό μοντέλο, το οποίο υποθέτει τις σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών. Έτσι, μέσω αυτού του μοντέλου που έχει δημιουργηθεί, εικάζεται ότι η ικανοποίηση εξαρτάται από τον χειρισμό των συγκρούσεων και τη δικαιοσύνη και ότι η προσήλωση εξαρτάται από την ικανοποίηση, την επικοινωνία, την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη.Η έρευνα που πραγματοποιείται μέσω της συλλογής ερωτηματολογίων, παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες οι οποίες αναλύονται με την βοήθεια του λογισμικού SPSS. Το ερωτηματολόγιο, αποτελείται τόσο από δημογραφικές ερωτήσεις όσο και από τις ερωτήσεις που έχουν δημιουργηθεί με την βοήθεια των μετρικών των μεταβλητών. Μέσω των πληροφοριών που συλλέγονται σκιαγραφείται το προφίλ των ερωτώμενων ως προς τα δημογραφικά τους στοιχεία αλλά και ως προς την συμπεριφορά τους στον ασφαλιστικό κλάδο. Στη συνέχεια της ανάλυσης, γίνεται ο έλεγχος των ερευνητικών υποθέσεων, εντοπίζοντας τις σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών.Στο τελευταίο κομμάτι της ανάλυσης, συγκεντρώνονται τα συμπεράσματα της έρευνας, τα οποία αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη των προτάσεων. Τέλος, γίνεται αναφορά, τόσο στους περιορισμούς της έρευνας όσο και στις ευκαιρίες που δημιουργούνται για μελλοντική ανάλυση και έρευνα. Από την ανάλυση και τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτουν οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν τόσο την ικανοποίηση όσο και την προσήλωση. Εντοπίζονται όμως και εκείνοι, που αποδεικνύεται ότι δεν έχουν κάποια σημαντική επιρροή σε αυτές.
In the present research, relationship marketing is studied as well as the main factors that constitute it. With the help of the literature review, those factors that shape the research model that is studied and analyzed are identified. Thus, in the first part of the research, reference is made at a theoretical level to relationship marketing, as well as the following variables: justice, conflict handling, satisfaction, commitment, communication, trust and loyalty. In this part, the theoretical background of variables are analyzed, in order to reach the metrics that will be referred more analytical in the second part of this research. Therefore, after the literature review, the research model is set, which assumes the relationships between the variables. Thus, through this model that has been created, it is assumed that satisfaction depends on conflict handling and justice and that commitment depends on satisfaction, communication, loyalty and trust.The research carried out through the collection of questionnaires, provides the necessary information which is analyzed with the help of SPSS software. The questionnaire consists of both demographic questions and questions that have been created with the help of metric variables. The information collected outlines the profile of the respondents in terms of their demographics but also in terms of their behavior in the insurance industry. Following the analysis, the research hypotheses are checked, identifying the relationships between the variables.In the last part of the analysis, the conclusions of the research are gathered, which are the basis for the development of the proposals. Finally, reference is made to both the limitations of research and the opportunities that arise for future analysis and research. The analysis and the conclusions of the research reveal those factors that affect both satisfaction and commitment. However, there are also those who are proven to have no significant influence on them.
Λέξη κλειδί :Σχεσιακό μαρκετινγκ
Ασφαλιστικός κλάδος
Συμπεριφορά καταναλωτή
Αφοσίωση
Ικανοποίηση
Relationship marketing
Insurance industry
Consumer behavior
Loyalty
Satisfaction
Διαθέσιμο από :2020-08-28 12:29:30
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-28 12:29:30
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Anagnostopoulou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf