ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Διοίκηση αλλαγών και διαχείριση εμπειρίας πελάτη: η περίπτωση της εταιρείας Παπαστράτος
Εναλλακτικός τίτλος :Change management and customer experience management: the case of Papastratos CMC S.A.
Δημιουργός :Αθανασοπούλου, Ιωάννα
Συντελεστής :Iωαννίδης, Αντώνιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Σταυριανέα, Αικατερίνη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :73σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7950
Περίληψη :Τα νέα δεδομένα και οι ισορροπίες του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου οικονομικού περιβάλλοντος δημιούργησαν χώρο στη διεθνή βιβλιογραφία για μελέτη ζητημάτων που άπτονται των διαδικασιών συνεχούς αλλαγής από τις οποίες περνούν οι οργανισμοί, στον αγώνα για την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το ρόλο της Διοίκησης Αλλαγών στη διαμόρφωση της νέας τάξης πραγμάτων. Το πώς η αλλαγή ξεκινά από την ανάγκη για εξέλιξη, πρόοδο, καινοτομία για να φτάσει σε νέους τρόπους παραγωγής, νέα προϊόντα, καινούργια μέθοδο προσέγγισης του πελάτη και υιοθέτηση νέας νοοτροπίας.Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις συνέπειες της αλληλεπίδρασης του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος ενός οργανισμού στο πλαίσιο της Διοίκησης Αλλαγών. Η μέθοδος μέσω της οποίας προσεγγίζεται το παραπάνω ζήτημα είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης της ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ.. Η εταιρεία αυτή, αποτελεί το πλέον αντιπροσωπευτικό παράδειγμα επιτυχημένης αλλαγής, ως πρωτεργάτης της καινοτομίας στα καπνικά προϊόντα μειωμένου κινδύνου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή στοιχείων, είναι οι εις βάθος συνεντεύξεις, μέσω ενός ημι-δομημένου ερωτηματολογίου. Με τον τρόπο αυτό στο πλαίσιο της εργασίας κατέστη δυνατή τόσο η παρουσίαση της θεωρητικής διάστασης του ζητήματος όσο και η εμπειρική, από στοιχεία πρακτικά εφαρμοσμένα και τεκμηριωμένα.Τελειώνοντας η Διπλωματική εργασία οργανώνεται σε πέντε επιμέρους κεφάλαια. Το πρώτο είναι αυτό της εισαγωγής ενώ στο δεύτερο επιχειρείται η Βιβλιογραφική Επισκόπηση των βασικών εννοιών. Το τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο αφορούν στη μεθοδολογία της έρευνας και τα αποτελέσματά της αντίστοιχα. Στο πέμπτο και τελευταίο αναλύονται τα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας, οι περιορισμοί και οι περιοχές μελλοντικού ερευνητικού ενδιαφέροντος.
The terms of competition in the modern globalized economic environment have created space for the study of issues related to the processes of change that organizations go through, in the struggle to develop a competitive advantage. The literature on this subject is really extensive concerning the Change Management and its consequences in the various fields of corporate activity, such as the relationship with the customer.This thesis examines the role of Change Management in shaping the new order of things. How change starts from the need for progress and innovation to reach new production methods, new products and a customer – focused business process.The purpose of this research is to highlight the consequences of interaction between internal and external environment of an organization within the Change Management. The method used to approach this issue is the case study of PAPASTRATOS CMC SA. This company is the most representative example of successful change, as a pioneer of innovation in reduced risk tobacco products. The methodology used for data collection is in-depth interviews, through a semi-structured questionnaire. In this way, it was possible to present both the theoretical and the empirical dimensions of the issue.To conclude, the research is organized in five chapters. The first refers to the introduction and the second presents the Bibliographic Overview of the basic concepts. The third and fourth chapter concern the research methodology and its results. In the fifth and last one, are analyzed the conclusions, the limitations and the suggestions for future research.
Λέξη κλειδί :Διοίκηση αλλαγών
Εμπειρία πελάτη
Παπαστράτος
Change management
Customer experience
Papastratos
Διαθέσιμο από :2020-08-26 11:39:54
Ημερομηνία έκδοσης :19-02-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-26 11:39:54
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Athanasopoulou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf