ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Εμπειρία υπηρεσιών πολιτιστικών οργανισμών: σημαντικοί παράγοντες στην ικανοποίηση του επισκέπτη
Εναλλακτικός τίτλος :Cultural organizations service experiences: important factors of visitor satisfaction
Δημιουργός :Ονησιφόρου, Φρύνη
Συντελεστής :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :193σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7922
Περίληψη :Ο σύγχρονος κόσμος αλληλεπιδρά με τεράστια ταχύτητα και οι προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι οργανισμοί είναι τεράστιες. Θα πρέπει λοιπόν να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να ακούσουν το κοινό τους και να κάνουν τη φωνή του στρατηγική. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει την εμπειρία που παρέχεται από τους πολιτιστικούς οργανισμούς και να δώσει μια δυναμική διάσταση σε αυτή. Πλέον το κοινό δεν θα πρέπει να είναι ένας απλός θεατής που βιώνει παθητικά την επίσκεψη αλλά θα πρέπει να γίνει δημιουργός και πρωταγωνιστής σε αυτή. Το πως η ενεργός συμμετοχή στην εμπειρία επιδρά στην αξία της αλλά και στη διαμόρφωση της ικανοποίησης του επισκέπτη ήταν βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Τέλος μια εμπειρία πολυδιάστατη είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε θετικές αντιδράσεις από την πλευρά του επισκέπτη που θα ωφελήσουν κατά πολύ τον οργανισμό. Προκειμένου να ελεγχθούν οι ερευνητικές υποθέσεις που προέκυψαν μετά από βιβλιογραφική επισκόπηση διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που οδήγησε σε πολύ ουσιαστικά ευρήματα τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε πως όταν ο επισκέπτης νιώθει τον εαυτό του «πρωταγωνιστή» και έχει ενεργό συμμετοχή στην εμπειρία, η εμπειρία αυτή θα έχει μεγαλύτερη αξία για αυτόν. Επιπλέον, ο βαθμός συμμετοχής του επισκέπτη επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις γνώσεις και την εξοικείωση που έχει με το πολιτιστικό περιεχόμενο. Ο επισκέπτης που έχει ενεργό συμμετοχή και επικοινωνία με άλλους επισκέπτες και το προσωπικό έχει υψηλότερη ικανοποίηση. Τέλος η αξία της εμπειρίας και το πόσο έντονη είναι αυτή ως προς τις τέσσερεις διαστάσεις της επηρεάζει κατά πολύ τη συμπεριφορά του επισκέπτη μετά την επίσκεψη. Μια εμπειρία που ενισχύει τις γνώσεις, αναπτύσσει την αισθητική, διασκεδάζει και συναρπάζει τον επισκέπτη είναι μια ολοκληρωμένη εμπειρία που θα τον κάνει να θέλει να επισκεφτεί ξανά τον οργανισμό, να μάθει όσα πιο πολλά μπορεί για το έργο του, να μιλήσει θετικά σε τρίτους για αυτό που βίωσε και τέλος να γίνει ο ίδιος παραγωγός περιεχομένου και δημιουργός αξίας ακόμα και μετά την επίσκεψη.Ο επισκέπτης λοιπόν και ο σχεδιασμός της εμπειρίας που αυτός θα βιώσει δείχνουν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί προκειμένου να διηγηθούν στο κοινό τους αξιομνημόνευτες και ξεχωριστές ιστορίες.
The modern world interacts in such great speed and the challenges of organizations are tremendous. Thus, organizations should do their best to listen to their people so as for their strategies to be relied upon their needs. The aim of this thesis is to record the experience provided by cultural organisations and to give it a dynamic dimension. The audience shall no longer be a mere spectator who passively experiences a visit; they should rather become its creators and protagonists. The key research question in this case is how the active participation in the experience affects both its value and the visitor's satisfaction. Finally, a multidimensional experience is very likely to lead to a positive feedback from the visitor and that feedback will greatly benefit the organization as well.After the bibliographic review, a quantitative research was conducted via an electronic questionnaire to investigate the research hypotheses that emerged, and that research led to substantial findings which could greatly assist cultural organizations. In fact, it was revealed that when a visitor feels like a “protagonist” and plays an active role in the experience, this experience has a greater value for him. Further, a visitor’s involvement is greatly influenced by his knowledge and familiarity with the cultural content. A visitor who is actively involved and has a contact with other guests and staff is more satisfied. Finally, the experience’s value and its intensity in terms of its four dimensions - educational, entertaining, esthetic, espapist - greatly influences a visitor’s behaviour even after the visit. An experience can be considered complete when it enhances knowledge, it develops aesthetics, it entertains and fascinates a visitor and it shall certainly urge a visitor to re-visit the organization, learn as much as he can about its work, recommend it to others based on his own positive experienced. Even after the visit, a satisfied visitor will become content producer and creator of value.All in all, the visitor and the planning of his experience point out the direction towards which cultural organizations should move in order to share notable and special memories with their audience.
Λέξη κλειδί :Εμπειρία πελάτη
Εμπειρία επισκέπτη
Πολιτιστικοί οργανισμοί
Συν-δημιουργία
Ικανοποίηση
Customer experience
Visitor experience
Cultural organisations
Co-creation
Satisfaction
Διαθέσιμο από :2020-07-27 11:42:31
Ημερομηνία έκδοσης :23-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-27 11:42:31
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Onisiforou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf