ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην αγορά μακιγιάζ ευρείας χρήσης
Εναλλακτικός τίτλος :Consumer research in cosmetics mass market
Δημιουργός :Πανταζοπούλου, Χρύσα
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπαλτάς, Γεώργιος (Εξεταστής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :100 σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6996
Περίληψη :Ο κλάδος της βιομηχανίας των καλλυντικών διαδραματίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Τα καλλυντικά είναι καταναλωτικά προϊόντα που υπηρετούν την υγεία και την ομορφιά. Η συμπεριφορά καταναλωτή είναι η μελέτη για το πώς, πού, πότε και γιατί αγοράζουν ή δεν αγοράζουν οι άνθρωποι ένα προϊόν. Μελετά τα χαρακτηριστικά των μεμονωμένων καταναλωτών σε μια προσπάθεια κατανόησης των επιθυμιών τους, αξιολογώντας τις επιρροές που δέχονται. Μεγάλη σημασία δίνεται στη διαχείριση σχέσης πελατών, την εξατομίκευση και την προσαρμογή.Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο τη διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην αγορά καλλυντικών προϊόντων μακιγιάζ ευρείας χρήσης. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να μελετήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά και πως εκείνοι επιδρούν στα στάδια και τη διαδικασία της αγοραστικής συμπεριφοράς. Επιπροσθέτως, μελετήθηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών και πως αυτά επιδρούν στους λόγους και τις συμπεριφορές κατά την αγοραστική διαδικασία.Για το σκοπό αυτό αναλύθηκε ο ορισμός της Συμπεριφοράς του καταναλωτή και οι Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του. Έπειτα, παρουσιάστηκαν τα στάδια και η διαδικασία της αγοραστικής συμπεριφοράς, ενώ έγινε αναφορά στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελληνική αγορά σήμερα.Η συλλογή στοιχείων επιτεύχθηκε μέσω ενός δομημένου ερωτηματολογίου, όπου συλλέχθηκαν 382 ερωτηματολόγια.Τα ευρήματα από την ανάλυση των απαντήσεων των συμμετεχόντων κατέδειξαν ότι οι καταναλωτές αξιολογούν με διαφορετικό τρόπο και βαρύτητα τους λόγους αγοράς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν, καθώς επίσης και τα στάδια και τη διαδικασία που ακολουθούν στην αγορά των προϊόντων. Επίσης, επιβεβαιώθηκε ότι η Ικανοποίηση και η Πιστότητα και Πρόθεση Επαναγοράς της αγαπημένης μάρκας επιδρούν θετικά στην Πρόθεση Σύστασης σε φίλους.Δεν παρατηρήθηκαν ιδιαίτεροι περιορισμοί στην έρευνα, καθώς το δείγμα δεν περιορίστηκε σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή ή ηλικιακή ομάδα. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν η χαμηλή συμμετοχή ανδρών, λαμβάνοντας υπόψη το αντικείμενο της έρευνας που αφορούσε τον κλάδο καλλυντικών.
Cosmetics industry has one of the most important roles in life’s quality improvement. Cosmetics are consumer products that serve health and beauty.Consumer behavior is the study of how, where, when and why consumers buy or not a product. It studies the consumer’s characteristics in order to understand their wishes, while it evaluates the influences they receive. Customer relationship management, personalization and adaptation are really important in this process.The goal of the following Theses is the research of consumer’s behavior in the cosmetics mass market. The purpose of this research is to study the factors that influence the propensity to buy and how they affect the stages and the process of buying behavior. Furthermore, consumer’s demographic characteristics have been studied in order to analyze how they affect the reasons and behaviors during buying process.For this reason we analyze the definition of Consumer Behavior and the Factors that affect it. Additionally, we present the stages and the process of consumer’s buying behavior, while we mention the current situation in the Greek Cosmetics Industry.The collection of data was made through a structured questionnaire, answered by 382 people.The findings that occurred form the research demonstrate that the consumers evaluate differently the main reasons, the factors, the stages during the buying process. Moreover, it is confirmed that the Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Propensity to buy the favorite brand influence positively the Net Promoted Score.No specific constraints existed in our research, as our sample didn’t have geographical and/or age group limitations. We only noticed that men’s participation was extremely low due to the research’s objective that was the cosmetics industry.
Λέξη κλειδί :Καλλυντικά
Καταναλωτής
Συμπεριφορά καταναλωτή
Μακιγιάζ
Αγοραστική διαδικασία
Cosmetics
Consumer
Consumer behavior
Make-up products
Buying process
Διαθέσιμο από :2019-04-08 22:57:58
Ημερομηνία έκδοσης :02/19/2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2019-04-08 22:57:58
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Pantazopoulou_2019.pdf

Τύπος: application/pdf