ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας ψηφιακών ενεργειών προώθησης
Εναλλακτικός τίτλος :Performance marketing-digital KPIs indicators
Δημιουργός :Βασιλείου, Γεώργιος
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Μαμάκου, Ξένη (Εξεταστής)
Ναούμ, Βασίλειος-Χρήστος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :105σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11335
Περίληψη :Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα του performance marketing και των δεικτών αποτελεσματικότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην εξέλιξη που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει ο κλάδος αυτός από τις επιχειρήσεις και παρουσιάζεται η αναγκαιότητα της αξιολόγησης των ενεργειών μάρκετινγκ και το πρόβλημα αρκετών επιχειρήσεων στο να το υλοποιούν με επιτυχία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική́ προσέγγιση στους όρους ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολούθως αναφέρονται τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και οι διαφορές τους με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και αναλύεται τι είναι performance marketing, καθώς και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι καμπάνιες του performance marketing. Στην συνέχεια προχωράμε στην περιγραφή του τι είναι KPI (Key Performance Indicators), η προέλευση τους και ποια είναι η διαφορά τους με τα metrics. Έπειτα περιγράφονται οι τρόποι διαχωρισμού των KPI, ποια είναι τα βασικά χαρακτηρίστηκα τους και ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των βασικών KPI για το digital marketing ανάμεσα σε όλα τα κανάλια του. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, την οποία έχουμε ακολουθήσει για το performance marketing σε αληθινή περίπτωση επιχείρησης για το κανάλι των διαφημίσεων της Google με έξι διαφορετικά στάδια με περιγραφή των ενεργειών που περιλαμβάνουν αυτά και έχουν σκοπό να βοηθηθεί η εταιρεία να βελτιώσει τα αποτελέσματα των ενεργειών της στην Google καθώς και την καλύτερη αξιολόγηση τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε τον τρόπο που εκτελέσαμε τα βήματα της παραπάνω μεθοδολογίας συνοδευμένα με παραδείγματα και γραφήματα. Στη συνέχεια του κεφαλαίου αυτού προχωράμε στην παρουσίαση του τρόπου αξιολόγησης αποτελεσμάτων των ενεργειών παραθέτοντας συγκριτικά στοιχεία της απόδοσης ανάμεσα σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους του πριν και του μετά των ενεργειών βελτιστοποίησης. Στο τελευταίο κεφάλαιο περιγράφουμε συμπεράσματα και σκέψεις γύρω από performance marketing και τον τρόπο που οι επιχειρήσεις πρέπει να τοποθετηθούν απέναντι του.
This paper deals with the topic of performance marketing and digital marketing indicators. In the first chapter, there is an introduction to the development that has taken place in recent years in digital marketing and the interest that this branch gathers from businesses, and the necessity of evaluating marketing actions and the problem of several businesses in implementing it successfully is presented. Second chapter continues with a theoretical approach to the terms of digital marketing and e-commerce and in the tools of digital marketing. Differences between digital and traditional marketing are mentioned and there is a description on what is performance marketing, as well as the characteristics that performance marketing campaigns should have. Then we proceed to describe what KPIs (Key Performance Indicators) are, their origin and what is their difference with metrics. Then we describe the ways of separating the KPIs, what are their basic characteristics and it concludes with the presentation of the basic KPIs for digital marketing among all its channels. In the third chapter,we describe a specific methodology that we have followed for performance marketing in a real business case for the Google ads channel ,with six different stages with a description of the actions they include and are intended to help the company to improve the results on Google as well as their best evaluation. In the next chapter we analyze how we performed the steps of the above methodology accompanied by examples and graphs. In the continuation of this chapter, we proceed with the presentation of how to evaluate the results of the actions by quoting comparative data of the performance between specific time periods before and after the optimization actions. In the last chapter we describe conclusions and thoughts about performance marketing and the way businesses should position themselves towards it.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Προώθηση
Κρίσιμοι Δείκτες Απόδοσης (KPI)
Digital marketing
Performance marketing
Promotion
Key Performance Indicators (KPIs)
Διαθέσιμο από :2024-04-09 21:55:35
Ημερομηνία έκδοσης :09-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-04-09 21:55:35
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vasileiou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf