ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ανάλυση της επίδρασης των κοινωνικών μέσων στην προώθηση τροφίμων στη διεθνή αγορά
Εναλλακτικός τίτλος :Analysis of the impact of social media on the food industry promotion in the international market
Δημιουργός :Ζεϊμπέκη, Ανδρομάχη
Συντελεστής :Μαγκούτας, Αναστάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μανωλόπουλος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Ιωαννίδης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :65σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11288
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να αναλύσει την περίπλοκη σχέση μεταξύ της δυναμικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της προώθησης των προϊόντων διατροφής στην παγκόσμια αγορά.Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο, παρουσιάζοντας την εξέλιξη των κοινωνικών μέσων στη διάρκεια των ετών, τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζουν στην αγορά τροφίμων, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία της χρήσης τους, κυρίως στην Ελλάδα.Στη συνέχεια εξετάζονται αναλυτικά επιμέρους θέματα τα οποία είναι εξίσου σημαντικά, όπως είναι η έννοια του branding, η χρήση των κοινωνικών μέσων για είσοδο σε νέες αγορές και η σημασία του περιεχομένου, τα οποία είναι επίσης έντονα συνυφασμένα με το στόχο της παρούσας εργασίας.Για τη συλλογή των ανωτέρω στοιχείων, χρησιμοποιήθηκαν πληθώρα άρθρων, ερευνών και συγγραμμάτων, ενώ για την καλύτερη κατανόηση της θεωρίας, παρατίθενται σε όλη την έκταση της εργασίας πραγματικά παραδείγματα εταιρειών, ιδίως από τον κλάδο των τροφίμων.Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει μία μελέτη περίπτωσης για την ελληνική εταιρεία Γρηγόρης, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της καφεστίασης για περισσότερα από 50 χρόνια. Η μελέτη είναι εστιασμένη στις πωλήσεις του καφέ, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη προϊοντική κατηγορία για την εταιρεία.Παρουσιάζεται και εδώ μία σύντομη θεωρητική ανάλυση η οποία σχετίζεται με την αγορά και τα «κύματα» του καφέ, ενώ εν συνεχεία παρατίθενται πληροφορίες που αφορούν συγκεκριμένα την εταιρεία Γρηγόρης. Έπειτα, καταγράφονται αναλυτικά οι καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας από το 2018 και οι πωλήσεις της, καταλήγοντας σε μία ανάλυση παλινδρόμησης η οποία εξετάζει τη σχέση μεταξύ της διαφημιστικής δαπάνης και του ύψους της πωληθείσας ποσότητας καφέ. Αυτή η ανάλυση οδηγεί σε σημαντικά συμπεράσματα, επιβεβαιώνοντας το σκοπό της διπλωματικής άσκησης, η οποία υπογραμμίζει τη σημασία των κοινωνικών μέσων στην προώθηση τροφίμων, αλλά καταλήγοντας και σε άλλα ευρήματα, τα οποία περιλαμβάνουν τους λοιπούς παράγοντες που επηρεάζουν το μέγεθος των πωλήσεων, τους οποίους κάθε εταιρεία οφείλει να παρακολουθεί για να εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία της.
The aim of this thesis is to analyze the intricate relationship between the dynamics of social media and the promotion of food products in the global market.The first part of the paper includes the theoretical background, presenting the evolution of social media over the years, their primary role in the food market and the statistical data on their usage, particularly in Greece. Furthermore, detailed examination is conducted on various equally significant topics, such as the concept of branding, the use of social media for entering new markets, and the importance of content, all strongly associated with the objective of this analysis.A wide array of articles, research, and literature were used to gather the aforementioned data, documented in the bibliography. Additionally, real-life examples of companies, especially from the food sector, are extensively provided throughout the work to enhance the comprehension of the theory.The second part comprises a case study of the Greek company Gregorys, which has been involved in the coffee industry for over 50 years. The study focuses on coffee sales, the company's largest product category.A brief theoretical analysis related to the coffee market is presented, followed by detailed information regarding the company Gregory’s. Subsequently, the communication campaigns of the company since 2018 and its sales are thoroughly documented, leading to a regression analysis examining the relationship between advertising expenditure and the quantity of coffee sold. This analysis yields significant conclusions, confirming the purpose of the thesis, which underscores the importance of social media in food promotion. Furthermore, it delves into other findings, including other factors influencing sales, that every company must monitor to ensure their sustainability and profitability.
Λέξη κλειδί :Κοινωνικά δίκτυα
Κλάδος τροφίμων
Επωνυμία
Πωλήσεις καφέ
Ανάλυση παλινδρόμησης
Social media
Food industry
Branding
Coffee sales
Regression analysis
Διαθέσιμο από :2024-04-06 14:23:33
Ημερομηνία έκδοσης :05/15/2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-04-06 14:23:33
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Zeimpeki_2024.pdf

Τύπος: application/pdf