PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην εξατομίκευσή της εμπειρίας του πελάτη στο digital marketing
Alternative Title :The use of artificial intelligence (AI) in personalizing the customer experience in digital marketing
Creator :Γρηγορακάκης, Σταύρος
Contributor :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Παπαδάκης, Βασίλειος (Εξεταστής)
Μαμάκου, Ξένη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :82σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11255
Abstract :Πως η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη στο Digital Marketing, μελατώντας όλα τα διαφορετικά σημεία επαφής, όπως πελάτης, διαφημιστική, τεχνολογικές πλατφόρμες και επιχείρηση.
How artificial intelligence is impacting the personalization of the customer experience in Digital Marketing, meeting all the different touch points such as customer, advertising technology platforms and business.
Subject :Τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Artificial Intelligence (AI)
Digital marketiing
E-business
Date Available :2024-04-03 00:04:52
Date Issued :01-04-2024
Date Submitted :2024-04-03 00:04:52
Date Accepted :03-04-2024
Access Rights :Free access
Licence :

File: Grigorakakis_2024.pdf

Type: application/pdf