ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτή στο περιβάλλον του omnichannel retailing στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών
Εναλλακτικός τίτλος :Study of consumer behavior in the omnichannel retailing environment in the video game industry
Δημιουργός :Στρατηγίου, Δημήτριος
Συντελεστής :Βρεχόπουλος, Αδάμ (Επιβλέπων καθηγητής)
Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :77σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11216
Περίληψη :Η εργασία αυτή εμβαθύνει στην συμπεριφορά των καταναλωτών στο πανκαναλικό τοπίο της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, ενσωματώνοντας τις τρέχουσες προτιμήσεις μέσω ενός ιστορικού φακού. Η ιστορική ανασκόπηση ξεδιπλώνει μια αφήγηση που παρακολουθεί την εξέλιξη της βιομηχανίας από τις πρωτοεμφανιζόμενες μέρες του arcade gaming μέχρι την τρέχουσα εποχή των διαδικτυακών πλατφορμών για πολλούς παίκτες. Αυτή η αναδρομική ανάλυση βοηθάει στην κατανόηση των μετασχηματιστικών δυνάμεων αλλά και των τάσεων που έχουν καθορίσει τον κλάδο, για να μπορέσουν να ερμηνευτούν οι σύγχρονες καταναλωτικές συμπεριφορές. Η εισαγωγή ορισμών θέτει τις βάσεις για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα διάφορα κανάλια λιανικής συγκλίνουν και διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών. Προχωρώντας στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τους 52 συμμετέχοντες και διάρκειας από 5 Δεκεμβρίου 2023 μέχρι 10 Ιανουαρίου 2024 γίνεται ένα κρίσιμο όχημα για την κατανόηση στις τρέχουσες προτιμήσεις των καταναλωτών. Τα μη παραμετρικά τεστ αναδεικνύονται ως ένα ισχυρό στατιστικό εργαλείο, αποκαλύπτοντας σημαντικές διακρίσεις μεταξύ διαδικτυακών και φυσικών καναλιών σε κρίσιμες διαστάσεις όπως η ευκολία αναζήτησης, η ευκολία αγοράς, οι λεπτομέρειες προϊόντος, η πιθανότητα αγοράς περισσότερων προϊόντων και η δυνατότητα αναζήτησης βοήθειας από πωλητή. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τις διαφοροποιημένες πτυχές της εμπειρίας των καταναλωτών, προσφέροντας γνώσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα, τη λήψη αποφάσεων και τους μηχανισμούς υποστήριξης που είναι συνυφασμένοι στη διαδικασία αγορών στο σύγχρονο τοπίο όλων των καναλιών.
This work deepens into consumer behavior in the pan-channel landscape of the video game industry, integrating current preferences through a history lens. The historical review unfolds a narrative that monitors the evolution of the industry from the early days of arcade gaming to the current era of multiplayer online platforms. This retrospective analysis helps understanding the transformative forces and the trends that have defined the industry, so that modern consumer behaviors can be interpreted. Importing definitions lays the foundation for understanding how the various retail channels converge and shape the overall consumer experience in the field of Video games. Proceeding with the survey conducted with the 52 participants and duration from 5 December 2023 to 10 January 2024 becomes a critical vehicle for the understanding the current consumer preferences. Non-parametric tests highlighted as a powerful statistical tool, revealing significant differences between web and natural channels in critical dimensions such as ease of searching, ease product details, the possibility of buying more products and the ability seeking help from a seller. These findings underline the differentiated aspects consumer experience, offering knowledge about effectiveness, decision-making and support mechanisms inherent in the process shopping in the modern landscape of all channels.
Λέξη κλειδί :Πανκαναλικό
Ηλεκτρονικό κατάστημα
Φυσικό κατάστημα
Omnichannel
Online store
Physical store
Διαθέσιμο από :2024-03-25 21:35:59
Ημερομηνία έκδοσης :06-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-25 21:35:59
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Stratigiou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf