ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγικές αποφάσεις και πρακτικές κατά την περίοδο του lockdown: η περίπτωση της Κωτσόβολος
Εναλλακτικός τίτλος :Strategies and practices during the Coronavirus lockdown period: Kotsovolos company case study
Δημιουργός :Ρούσου, Ιωάννα-Αικατερίνα
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :146σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11141
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία , αφορά την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Κωτσόβολος, και διερευνά την σπουδαιότητα των στρατηγικών αποφάσεων και πρακτικών σε καιρούς κρίσης, ενώ συγκεκριμένα αναφέρεται στην πανδημία που επέφερε ο Covid 19.Η παγκόσμια αυτή υγειονομική κρίση δεν επηρέασε μόνο την υγεία των ανθρώπων και την ψυχολογία τους, αλλά επέφερε μεταξύ άλλων τρομερές οικονομικές δυσκολίες σε όλο το φάσμα των εμπορικών συναλλαγών και υπηρεσιών.  Στην Ελλάδα πάρθηκαν σκληρά μέτρα για την πρόληψη και την μείωση της εξάπλωσης του ιού, τα οποίο ωστόσο επέφεραν, κοινωνικά, οικονομικά και ψυχικά αντίβαρα. Η εργασία επικεντρώνεται στην πανδημική κρίση που επήλθε στην αγορά του λιανεμπορίου και μελετά την ανταπόκριση της no.1 αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, την εταιρεία Κωτσόβολος.
This thesis examines the case study of the Kotsovolos company, and explores the importance of strategic decisions and practices in times of crisis, while specifically referring to the pandemic caused by Covid 19.This global health crisis has not only affected people's health and their psychology, but has caused, among other things, terrible economic difficulties in the whole range of commercial transactions and services. In Greece, tough measures were taken to prevent and reduce the spread of the virus, which, however, brought social, economic and psychological counterweights. The thesis focuses on the pandemic crisis that occurred in the retail market and studies the response of the no.1 chain of electrical and electronic goods in Greece, the company Kotsovolos.
Λέξη κλειδί :Κωτσόβολος
Κορονοϊός
Λιανεμπόριο
Πανδημία
Στρατηγική
Kotsovolos
Covid-19
Retail
Pandemic
Strategy
Διαθέσιμο από :2027-03-21
Ημερομηνία έκδοσης :29-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-21 09:04:50
Δικαιώματα χρήσης :Three-year restricted area
Άδεια χρήσης :