ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :The role of social networks in shaping travel information search behavior
Εναλλακτικός τίτλος :Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς αναζήτησης ταξιδιωτικών πληροφοριών
Δημιουργός :Σαλπιγγίδου, Άρτεμις
Salpingidou, Artemis
Συντελεστής :Drosos, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής)
Stathakopoulos, Vlasis (Εξεταστής)
Dimitriadis, Sergios (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :162p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11135
Περίληψη :Στο σύγχρονο ψηφιακό τουριστικό τοπίο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν αναδειχθεί ως μια μεταμορφωτική δύναμη που αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες συλλέγουν πληροφορίες και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους. Αυτή η διατριβή εμβαθύνει στην περίπλοκη σχέση μεταξύ των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και των συμπεριφορών αναζήτησης ταξιδιωτικών πληροφοριών. Μέσα από αυστηρά θεωρητικά πλαίσια και εμπειρική ανάλυση, διερευνά την επίδραση της αντιληπτής αξίας στη συλλογή πληροφοριών των ταξιδιωτών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Διερευνώντας μεταβλητές όπως η αξιοπιστία των πληροφοριών, οι ανησυχίες για το απόρρητο και η αντιληπτή απόλαυση, η έρευνα αποκαλύπτει διαφοροποιημένες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν τον σημαντικό ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό, παράλληλα με προσδιορισμένους τομείς για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών. Πιο συγκεκριμένα ενώ οι χρήστες εκτιμούν την αξιοπιστία και την ευχαρίστηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτικές πληροφορίες, οι ανησυχίες σχετικά με την πολυπλοκότητα και το απόρρητο εξακολουθούν να υφίστανται. Η μελέτη υπογραμμίζει την εξελισσόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε διαφορετικά στάδια ταξιδιού και προσφέρει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την διαχείριση των μέσων για τους επαγγελματίες του κλάδου. Οι μελλοντικοί ερευνητικοί δρόμοι περιλαμβάνουν την εμβάθυνση σε συγκεκριμένα στοιχεία που επηρεάζουν την απόλαυση των χρηστών και δημογραφικούς παράγοντες που επηρεάζουν τα πρότυπα χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η διατριβή συμβάλλει στη βαθύτερη κατανόηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αναζήτηση ταξιδιωτικών πληροφοριών, καθοδηγώντας ενημερωμένες στρατηγικές στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού τουρισμού.
In today's tourism landscape, the digital realm, particularly social media, has emerged as a transformative force reshaping how travelers gather information and plan their journeys. This thesis delves into the intricate relationship between digital marketing strategies, social media platforms, and travel information search behaviors. Through rigorous theoretical frameworks and empirical analysis, it investigates the impact of perceived value on travelers' information gathering via social media. Exploring variables such as information reliability, privacy concerns, and perceived enjoyment, the research uncovers nuanced insights into user behavior. Findings reveal the significant role of social media in travel planning, alongside identified areas for improvement to enhance user experience. While users appreciate the reliability and enjoyability of social media for travel information, concerns regarding complexity and privacy persist. The study underscores social media's evolving significance across different travel stages and offers valuable managerial insights for industry practitioners. Future research avenues include delving into specific elements influencing user enjoyment and demographic factors affecting social media usage patterns. This thesis contributes to a deeper understanding of social media's role in travel information search, guiding informed strategies in the ever-evolving digital tourism landscape.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακός τουρισμός
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αναζήτηση ταξιδιωτικών πληροφοριών
Αντιληπτή αξία
Συμπεριφορά χρήστη
Digital tourism
Social media
Travel information search
Perceived value
User behavior
Διαθέσιμο από :2024-03-20 19:04:34
Ημερομηνία έκδοσης :28-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-20 19:04:34
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Salpingidou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf