ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους αθλητικούς συλλόγους για την αύξηση του ενδιαφέροντος των φιλάθλων
Εναλλακτικός τίτλος :The use of social media by sports clubs to increase fan interest
Δημιουργός :Γκιόκας-Παράσχος, Αριστείδης
Συντελεστής :Σκαρμέας, Διονύσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Κοκκινάκη, Φλώρα (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :97σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11095
Περίληψη :Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η συνεχώς αυξανόμενη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αντίκτυπο σε διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου και αυτόν του αθλητισμού. Είναι γεγονός ότι οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει επανάσταση στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, επιτρέποντας στους αθλητικούς συλλόγους να επικοινωνούν με μεγαλύτερη αμεσότητα με τους φιλάθλους τους και να απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό. Ταυτόχρονα τονίζεται η σημασία του ενδιαφέροντος των φιλάθλων για τους αθλητικού συλλόγους καθώς επηρεάζει άμεσα τη δημιουργία εσόδων τη προβολή της μάρκας αλλά και την αφοσίωση των ίδιων των φιλάθλων. Η διερεύνηση της συσχέτισης του παραδοσιακού τομέα του αθλητισμού με τον δυναμικό και σύγχρονο τομέα των ψηφιακών μέσων μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση των στρατηγικών του αθλητικού μάρκετινγκ. Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να αποτυπώσει την εικόνα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως διαδικτυακό εργαλείο μάρκετινγκ, το οποίο χρησιμοποιείται από τους αθλητικούς συλλόγους. Ουσιαστικά, η μελέτη εστιάζει στην κατανόηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να αυξηθεί η διαδραστικότητα και το ενδιαφέρον των φιλάθλων. Επομένως, πραγματοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα όπου χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα μέσα από ένα δείγμα 150 ατόμων, τα οποία συμμετείχαν απαντώντας σε ένα ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο ήταν διάρκειας περίπου 10 λεπτών και η μορφή του ήταν διαδικτυακή. Εν κατακλείδι, σύμφωνα με τα ευρήματα της παραπάνω έρευνας, προκύπτουν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τον τρόπο που οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποτελέσουν μια αποτελεσματική μορφή μάρκετινγκ για τη προσέλκυση θαυμαστών σε έναν αθλητικό οργανισμό.
In today's digital age, the ever-increasing influence of social media is a major factor in the increasing influence of social media has an impact on various industries, including sports. It is a fact that social media platforms have brought revolutionized communication and marketing strategies, allowing sports clubs to communicate more directly with their fans and to reach a wider audience. At the same time, it is important to mention the fans' interest in sports clubs as it has a direct impact on revenue generation brand promotion and the loyalty of the fans themselves. The investigation of correlation between the traditional sport sector and the dynamic and modern sector of digital media can help to strengthen the marketing strategies of sports industry. The main objective of this research is to capture the picture of social media as an online marketing tool, which used by sports clubs. Essentially, the study focuses on understanding the use of social media in order to increase the interactivity and interest of fans. Therefore, a quantitative research where data was used through a sample of 150 individuals, who participated by answering a questionnaire. The questionnaire’s duration was approximately 10 minutes and its format was web-based. In conclusion, according to the findings of the above-mentioned survey, important conclusions can be drawn regarding the the way in which social media platforms can be an effective form of marketing to attract fans to an athletic organization.
Λέξη κλειδί :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Φίλαθλοι
Κίνητρα ενασχόλησης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωση
Ταύτιση με την ομάδα
Δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Social media
Fans
Motives for following social media
Team identification
Social media engagement
Διαθέσιμο από :2024-03-18 14:44:39
Ημερομηνία έκδοσης :08-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-18 14:44:39
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Gkiokas-Paraschos_2024.pdf

Τύπος: application/pdf