ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πρόγραμμα μάρκετινγκ για τα προγράμματα υγείας ιδιωτικής ασφάλισης της Groupama ασφαλιστικής
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing plan for health insurance programs of Groupama asfalistiki
Δημιουργός :Φωτίου, Ευθυμία
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Δρόσος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :147σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10548
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο την εκπόνηση ενός προγράμματος μάρκετινγκ για την αναγνωρισιμότητα των ατομικών προγραμμάτων υγείας ιδιωτικής ασφάλισης της Groupama ασφαλιστικής. Αξιοποιήθηκαν πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία για την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος από τα οποία προέκυψαν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της εταιρείας καθώς και οι ευκαρίες και οι απειλές.Προκειμένου να συγκεντρωθούν οι απαραίτητες πληροφορίες για την λήψη αποτελεσματικών αποφάσεων, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα αγοράς μέσω ερωτηματολογίου, ενώ χρήσιμα συμπεράσματα εξάχθηκαν και αναλύθηκαν με εργαλείο το SPSS. Με βάση τα παραπάνω και αφού ορίστηκαν οι στόχοι και η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας παρουσιάστηκε αναλυτικά το σχέδιο δράσης (πλάνο προϊόντος, πλάνο τιμολόγησης, πλάνο διανομής και πλάνο επικοινωνίας). Τέλος, το πρόγραμμα μάρκετινγκ ολοκληρώθηκε με χρηματοοικονομική πρόβλεψη για τρία έτη μέσω της δημιουργίας τριών σεναρίων (κανονικό, αισιόδοξο, απαισιόδοξο).
The aim of this thesis was to develop a marketing plan for the awareness of individual health programs of Groupama Asfalistiki. Primary and secondary data were used for the analysis of the internal and external environment from which the company's strengths and weaknesses as well as opportunities and threats emerged.In order to gather the necessary information for making effective decisions, a quantitative market survey was carried out through a questionnaire, while useful conclusions were drawn and analyzed with the SPSS tool. Based on the above and after defining the company's goals and marketing strategy, the action plan was presented in detail (product plan, pricing plan, distribution plan and communication plan). Finally, the marketing plan was completed with a financial forecast for three years through the creation of three scenarios (normal, optimistic, pessimistic).
Λέξη κλειδί :Πλάνο μάρκετινγκ
Ασφαλιστική εταιρεία
Ιδιωτική ασφάλιση υγείας
Marketing plan
Insurance company
Private health insurance
Groupama
Διαθέσιμο από :2026-05-15
Ημερομηνία έκδοσης :10-04-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-05-15 23:10:51
Δικαιώματα χρήσης :Three-year restricted area
Άδεια χρήσης :