PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Διερεύνηση της εξυπηρέτησης του πελάτη και της διαχείρισης παραπόνων στο φαρμακευτικό κλάδο
Alternative Title :Research on customer service and complaint handling in the pharmaceutical industry
Creator :Κόλλια, Παναγιώτα
Contributor :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :73σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10465
Abstract :Η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία μιας εταιρείας. Αλληλένδετο κομμάτι αυτής της εξυπηρέτησης αποτελεί και η διαδικασία διαχείρισης των παραπόνων. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το χειρισμό των παραπόνων σε μία φαρμακευτική Β2Β εταιρεία, η οποία εξειδικεύεται στον κλάδο των ιατροτεχνολογικών προϊόντων. Η μελέτη στηρίχθηκε σε μοντέλα διαχείρισης παραπόνων και πραγματοποιήθηκε με ποιοτικές ερευνητικές μεθόδους, μέσω συνεντεύξεων και συναντήσεων παρατήρησης (observation), με στελέχη της εταιρείας. Τα συμπεράσματα και τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται διεξοδικά στην εν λόγω εργασία και παρατίθενται προτάσεις προς βελτίωση.
Customer service is one of the most important factors that determine the success or failure of a company. An integral part of this procedure is the customer complaint management process. This dissertation investigates the handling of complaints in a pharmaceutical B2B company, specializing in the medical device industry. The study is based on complaint management models and was conducted using qualitative research methods, through interviews and observation meetings with company executives. The findings and the results of this research are analyzed in detail in this paper and suggestions for improvement are provided.
Subject :Εξυπηρέτηση πελατών
Διαχείριση παραπόνων
Φαρμακευτικός κλάδος
Ικανοποίηση πελατών
Αξία παραπόνων
Customer support
Complaint management
Pharmaceutical industry
Customer satisfaction
Complaint value
Date Available :2023-04-25 20:16:43
Date Issued :02-03-2023
Date Submitted :2023-04-25 20:16:43
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kollia_2023.pdf

Type: application/pdf