ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Αγορά προϊόντων μαζικής πολυτέλειας: μία ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
Εναλλακτικός τίτλος :Market for mass luxury products: an analysis of consumer behavior
Δημιουργός :Ζησοπούλου, Παρασκευή
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :80σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10443
Περίληψη :Η ακόλουθη μελέτη στοχεύει στην διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρεται ο σύγχρονος καταναλωτής κατά την αγορά προϊόντων μαζικής πολυτέλειας, με ειδική αναφορά στον τομέα της ένδυσης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μελετά τους λόγους που οδηγούν τους συμμετέχοντες στην αγορά μαζικών προϊόντων πολυτελείας, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους και τα συναισθήματά τους για την αγαπημένη τους μάρκα. Η μελέτη θα εξετάσει εάν το φύλο και η ηλικία των καταναλωτών επηρεάζουν τους λόγους για τους οποίους αγοράζουν μαζικά προϊόντα πολυτελείας, εάν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας επηρεάζουν τους λόγους για την αγορά μαζικών προϊόντων πολυτελείας και εάν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για την αγαπημένη τους μάρκα μαζικής πολυτελείας.Γύρω από αυτό το ζήτημα θα κινηθεί η ακόλουθη μελέτη, οι πληροφορίες της οποίας συλλέχθησαν μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση κυρίως ξενόγλωσσων άρθρων, αλλά και βιβλίων, με κάποιες πηγές να προέρχονται και από την ελληνική. Η επιλογή των πηγών πραγματοποιήθηκε με βάση του αν και κατά πόσο το περιεχόμενο αυτών ανταποκρίνεται στις επιδιώξεις αυτής της εργασίας, που στοχεύει στο να διερευνήσει τους παράγοντες και τα χαρακτηριστικά εκείνα της προσωπικότητας του καταναλωτή, που τον ωθούν στην επιλογή των προϊόντων μαζικής πολυτέλειας, αλλά και στον εντοπισμό εκείνων των στοιχείων/ ερεθισμάτων του μάρκετινγκ, τα οποία προσφέρουν κίνητρα στον καταναλωτή για την αγορά των εν λόγω προϊόντων. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε είναι πρωτογενής ποσοτική έρευνα, με χρήση ερωτηματολογίου. Με βάση τα παραπάνω, μελετώνται τα εξής ερευνητικά ερωτήματα:• Το φύλο και η ηλικία των καταναλωτών επηρεάζουν τους λόγους για τους οποίους αγοράζουν προϊόντα μαζικής πολυτελείας; • Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των καταναλωτών επηρεάζουν τους λόγους για τους οποίους αγοράζουν προϊόντα μαζικής πολυτελείας;• Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των καταναλωτών επηρεάζουν τις απόψεις τους για την αγαπημένη τους μάρκα προϊόντων μαζικής πολυτελείας;
The following study aims to investigate how the modern consumer behaves when purchasing mass luxury products, with special reference to the clothing sector. More specifically, the research studies the reasons that lead participants to buy mass luxury products, their personality traits and their feelings about their favorite brand. The study will examine whether consumers' gender and age influence their reasons for purchasing mass luxury products, whether personality traits influence reasons for purchasing mass luxury products, and whether personality traits influence consumers' views on their favorite mass luxury brand.The following study will be based around this issue, the information of which was collected through a bibliographic review of mainly foreign language articles, but also books, with some sources also coming from Greek. The selection of the sources was carried out on the basis of whether and to what extent their content meets the objectives of this work, which aims to investigate the factors and characteristics of the consumer's personality, which push him to choose mass luxury products, but also in identifying those elements/marketing stimuli, which offer incentives to the consumer to purchase the products in question.The research carried out is primary quantitative research, using a questionnaire. Based on the above, the following research questions are studied:• Do consumers' gender and age influence their reasons for purchasing mass luxury products?• Do consumers' personality traits influence their reasons for purchasing mass luxury products?• Do consumers' personality traits influence their opinions of their favorite mass luxury product brand?
Λέξη κλειδί :Μαζική πολυτέλεια
Ένδυση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Mass luxury
Clothing
Consumer behavior
Διαθέσιμο από :2023-04-23 23:05:44
Ημερομηνία έκδοσης :2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-23 23:05:44
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Zisopoulou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf