ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μέτρηση της εικόνας της επωνυμίας της μάρκας "Interamerican"
Εναλλακτικός τίτλος :Measuring the brand image of "Interamerican"
Δημιουργός :Μαρίνη, Μαρία
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :93σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10439
Περίληψη :Με την παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μία προσπάθεια μέτρησης της εικόνας της μάρκας (Brand Image), των παραγόντων που την καθορίζουν αλλά και των συνεπειών αυτής. Πέραν της βιβλιογραφικής έρευνας, διενεργήθηκε και εμπειρική μελέτη για τον κλάδο των ασφαλίσεων και συγκεκριμένα για την εταιρεία ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ.Αρχικά, γίνεται μια βιβλιογραφική διερεύνηση και προσέγγιση του θέματος, με σκοπό την αποσαφήνιση των εννοιών και τον εντοπισμό πιθανών καταγεγραμμένων σχέσεων στη υπάρχουσα βιβλιογραφία. Σύμφωνα με την βιβλιογραφία, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, η αντιληπτή ποιότητα, η ηγεσία, η αντιλαμβανόμενη αξία η προσωπικότητα της μάρκας και η διαφοροποίηση θεωρούνται παράγοντες οι οποίοι συμβάλουν στην δόμηση της εικόνας για την μάρκα. Με τη σειρά της, η εικόνα της μάρκας, θεωρείται ότι επηρεάζει τόσο τις στάσεις όσο και τις συμπεριφορές των καταναλωτών και πιο συγκεκριμένα την ικανοποίηση, την πιστότητα αλλά και την πρόθεση σύστασης της μάρκας.Η μέθοδος που επελέγη για την διερεύνηση της εικόνας της επωνυμίας ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ, είναι αυτή της δημοσκόπησης ενώ βασικό εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Η ηγεσία της μάρκας, η αντιλαμβανόμενη ποιότητα και η προσωπικότητα της μάρκας αποτελούν τους βασικότερους παράγοντες βάσει των οποίων διαμορφώνεται η εικόνα των πελατών για την μάρκα ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ. Αντίθετα, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, η αντιλαμβανόμενη αξία και η διαφοροποίηση της μάρκας δεν φαίνεται να επηρεάζουν την εικόνα της.Από την άλλη πλευρά, η εικόνα της επωνυμίας φαίνεται να επηρεάζει την ικανοποίηση των καταναλωτών, την πιστότητα, καθώς και την πρόθεση σύστασης της μάρκας. Μελλοντικές μελέτες θα μπορούσαν να συνδυάσουν την ποιοτική με την ποσοτική έρευνα, ξεκινώντας με Focus Groups (ομάδες συγκέντρωσης), με βάση τα οποία θα κατασκευαστούν ακολούθως τα ερωτηματολόγια για την αποφυγή οποιασδήποτε ασάφειας, τυχόν παρεκκλίσεων από τις οδηγίες συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου για την καλύτερη διεξαγωγή συμπερασμάτων.
With this thesis, an attempt is made to measure the image of the brand INTERAMERICAN, the factors that determine it and its consequences. In addition to the bibliographic research, an empirical study was also carried out for the insurance sector and specifically for the company INTERAMERICAN.Initially, a bibliographic investigation and approach to the subject is carried out, with the aim of clarifying the concepts and identifying possible registered relationships in the existing literature. Brand awareness, perceived quality, leadership, perceived value, brand personality and differentiation are considered factors that contribute to brand image building. In turn, the image of the brand is considered to influence both the attitudes and behaviours of the consumers and more specifically the satisfaction, loyalty and also the intention to recommend the brand.The method chosen to investigate the image of the INTERAMERICAN brand is that of a poll, while the main tool of the research was a structured questionnaire.Brand leadership, perceived quality, and brand personality are the primary factors shaping the customer image of the INTERAMERICAN brand. In contrast, brand awareness, perceived value and brand differentiation do not seem to influence brand image.On the other hand, brand image appears to influence consumer satisfaction, loyalty, as well as brand recommendation intention.Future studies could combine qualitative and quantitative research, starting with Focus Groups (concentration groups), based on which the questionnaires will then be constructed to avoid any ambiguity, any deviations from the instructions for completing the questionnaire to better draw conclusions.
Λέξη κλειδί :Εικόνα μάρκας
Αναγνωρισιμότητα
Πιστότητα
Ικανοποίηση
Brand image
Awareness
Loyalty
Satisfaction
Διαθέσιμο από :2023-04-12 20:31:11
Ημερομηνία έκδοσης :2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-12 20:31:11
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Marini_2023.pdf

Τύπος: application/pdf

Marini_2023.zip