ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Green marketing και συμπεριφορά καταναλωτή
Εναλλακτικός τίτλος :Green marketing and consumer behavior
Δημιουργός :Μαντζιάρης, Σταύρος
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :105σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10340
Περίληψη :Τα τελευταία χρόνια, η κοινωνία μας περνά μια έντονη περιβαλλοντική κρίση καθώς υπάρχει ολοένα και περισσότερη υποβάθμιση του πλανήτη μας. Η υπερκατανάλωση των ανθρώπων και η αδιάκοπη παραγωγή προϊόντων από την πλευρά των επιχειρήσεων, έχει οδηγήσει σε ραγδαίες και επικίνδυνες μεταβολές του περιβάλλοντος. Το αξιοσημείωτο βέβαια είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια αρκετοί καταναλωτές προτιμούν πλέον αυτά τα προϊόντα των οποίων η παραγωγή και η χρήση τους δεν επηρεάζουν αρνητικά το φυσικό περιβάλλον. Φαίνεται ότι το Πράσινο Μάρκετινγκ είναι ένας νέος όρος, άγνωστος δυστυχώς για πολλές εταιρίες και καταναλωτές, ο οποίος άρχισε τα τελευταία χρόνια να προβάλλει στην επιφάνεια, καθώς τα περιβαλλοντικά προβλήματα ολοένα και αυξάνονται και προκαλούν ανησυχία τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι το Πράσινο Μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για τη σημερινή κοινωνία και ότι από όποια μεριά και αν προσπαθήσουμε να δούμε τις συνέπειές του, μόνο θετικές μπορεί να είναι αυτές είτε αφορά την κερδοφορία των επιχειρήσεων είτε αφορά την υγεία των ανθρώπων (οικολογικά προϊόντα) είτε αφορά το περιβάλλον και τον πλανήτη γενικότερα.Πληθώρα εταιριών αντιμετωπίζουν αυτόν τον όρο ως κάτι επικίνδυνο ή «ξένο» και αδυνατούν να υιοθετήσουν έναν πιο φιλικό -προς το περιβάλλον- τρόπο ζωής, καθώς πιστεύουν ότι είναι μία προσωρινή «μόδα» ενώ ακόμη δεν μπορούν να αντιληφθούν τη στρατηγική του σημασία και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Εν κατακλείδι, σημασία έχει να μείνουμε στα θετικά του Πράσινου Μάρκετινγκ, τα οποία μάλιστα υπερτερούν κατά πολύ των μειονεκτημάτων του. Πρέπει να γίνει κατανοητό το πόσο σημαντικό είναι να προστατέψουμε εμείς οι ίδιοι τον πλανήτη μας, με τις εταιρίες να κάνουν την αρχή και να αποτελούν τον ηγέτη αυτής της συλλογικής προσπάθειας. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν, όχι να προστατέψουμε το περιβάλλον αλλά να δημιουργήσουμε έναν κόσμο στον οποίο το περιβάλλον δεν θα χρειάζεται προστασία.
In recent years, our society is going through an intense environmental crisis as there is more and more degradation on our planet. The overconsumption of people and the continuous production of products by businesses has led to rapid and dangerous changes in the environment. The remarkable of course is the fact that in recent years many consumers prefer these products whose production and use do not negatively affect the natural environment. Green Marketing is a new term, unknown -unfortunately- for many companies and consumers, which started in recent years to emerge on the surface, as environmental problems are increasing and causing concern for both the present and the future. It is important to understand that Green Marketing is necessary for today’s society and that from whichever side we try to see its consequences, these will be positive whether it concerns the profitability of businesses or the health of people (organic products), or the environment and the planet in general. A plethora of companies face this term as something dangerous or “foreign” and cannot adopt a more friendly - to the environment - way of life, as they believe it is a temporary “fashion” while they still cannot perceive its strategic importance and its competitive advantage. In conclusion, it is important to stay on the positive aspects of Green Marketing, which indeed outweigh its disadvantages. It must be understood how important it is to protect our planet ourselves, with companies making the start and being the leader of this collective effort. Let’s try then, not to protect the environment, but to create a world in which the environment will not need protection.
Λέξη κλειδί :Πράσινο μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Οικολογικό προϊόν
Πράσινος καταναλωτής
Green marketing
Consumer behavior
Ecological product
Green consumer
Διαθέσιμο από :2023-04-04 18:43:59
Ημερομηνία έκδοσης :22-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-04 18:43:59
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Mantziaris_2023.pdf

Τύπος: application/pdf