ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση επτά παραγόντων στην αξιολόγηση της απόδοσης και η σημαντικότητά τους στους οργανισμούς στις γενιές Millennials και Z: Συχνή ανατροφοδότηση, στοχοθεσία, γνώση των προδιαγραφών του συστήματος αξιολόγησης, αντιλαμβανόμενη οργανωσιακή υποστήριξη, οργανωσιακή δικαιοσύνη, αυτονομία και αμφίδρομη επικοινωνία
Εναλλακτικός τίτλος :How seven factors affect the satisfaction of performance appraisal and which are their importance within organizations in generations Millennials and Z: frequent feedback, goal setting, knowledge of performance standards, perceived organizational support and organizational fairness, autonomy and two-way communication
Δημιουργός :Αλεξοπούλου, Βασιλική
Συντελεστής :Παπαλεξανδρής, Αλέξανδρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Βακόλα, Μαρία (Εξεταστής)
Τσαχουρίδη, Ειρήνη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :96σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10230
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την έννοια της αξιολόγησης της απόδοσης, μέσω της επίδρασης των δύο τελευταίων γενεών που υπάρχουν στο εργασιακό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει επτά κρίσιμους παράγοντες για το πώς επιδρούν στην ικανοποίηση από τη διαδικασία της αξιολόγησης της απόδοσης και πώς αυτές οι σχέσεις επηρεάζονται από εργαζόμενους που υπάγονται στις γενιές Millennials και Generation Z. Οι επτά παράγοντες είναι η συχνή ανατροφοδότηση, η διαδικασία της στοχοθεσίας, η γνώση των προδιαγραφών αξιολόγησης, η αμφίδρομη επικοινωνία, η αυτονομία στην εργασία, η αντιλαμβανόμενη οργανωσιακή υποστήριξη και η οργανωσιακή δικαιοσύνη. Για τη διερεύνηση των παραπάνω σχέσεων, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, με το τελικό δείγμα να διαμορφώνεται στους 121 εργαζόμενους που έχουν αξιολογηθεί τουλάχιστον μία φορά στην εργασιακή τους πορεία, 64 άτομα εκ των οποίων αποτέλεσαν τη γενιά Millennials και 57 τη Generation Z. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν μέσω της στατιστικής ανάλυσης των δεδομένων, επιβεβαίωσαν την ισχυρή συσχέτιση όλων των παραπάνω παραγόντων, εκτός της αυτονομίας, με την ικανοποίηση από την αξιολόγηση της απόδοσης. Παράλληλα, κατά τη μελέτη των γενεών Millennials και Z, διαπιστώθηκε η διαφορά κάθε γενεάς όσον αφορά τη συχνή ανατροφοδότηση και τη διαμεσολάβηση των γενεών στη σχέση γνώσης των προδιαγραφών αξιολόγησης και ικανοποίησης από την αξιολόγηση της απόδοσης. Έτσι, αποδείχθηκε πως οι Millennials επιθυμούν υψηλότερη γνώση και έλεγχο του συστήματος αξιολόγησης, προκειμένου να έχουν ικανοποίηση. Τέλος, γίνεται μία αναφορά σε περιορισμούς της έρευνας, πιθανούς τρόπους συνεισφοράς στα τμήματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και μελλοντικές κατευθύνσεις.
This thesis is focused on the analysis of the performance appraisal process, through the effect of the last two generations in the work environment. More specifically, in this thesis seven critical factors are examined in how they can affect the performance appraisal process and how these relationships are affected by Millennials and Z Generation. The seven factors are frequent feedback, goal-setting process, knowledge of performance standard, two-way communication, autonomy, perceived organizational support and organizational fairness. In order to investigate the above relationships, a quantitative survey was carried out, with the final sample consisting of 121 employees, who have been evaluated at least once throughout their working career, 64 of whom were Millennials and 57 were part of Generation Z. The results obtained through the statistical analysis of the data, confirmed the strong correlation between all the above factors with performance appraisal satisfaction, except for autonomy. At the same time, during the analysis of the Millennials and Z generations, it was found that there is a difference between the two generations and the frequent feedback factor. Also, it was proved that the moderator role of the generations affects the relationship between knowledge of performance standard and performance appraisal satisfaction. This relationship showed that Millennials desire higher knowledge and control of the performance standard, in order to be satisfied. Finally, the limitations of the research, possible ways of it contributing to human resource management and future directions are described in the last chapter of this thesis.
Λέξη κλειδί :Αξιολόγηση απόδοσης
Ικανοποίηση
Εκτίμηση
Γενιά της Χιλιετίας
Γενιά Ζ
Performance appraisal
Satisfaction
Evaluation
Millennials
Generation Z
Διαθέσιμο από :2023-03-11 08:19:01
Ημερομηνία έκδοσης :2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-11 08:19:01
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Alexopoulou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf