ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η εργασιακή ευημερία και ικανοποίηση των εργαζομένων των ξενοδοχειακών μονάδων που προέρχονται από την παρεχόμενη από τον οργανισμό εκπαίδευσης πριν αλλά και έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας του Covid-19
Εναλλακτικός τίτλος :The wellcare and job satisfaction of hotel employees who have been trained by the organization after the onset of Covid-19
Δημιουργός :Πολυχρονάκη, Αθηνά-Μαρία
Συντελεστής :Χυτήρη, Αλεξάνδρα-Παρασκευή (Επιβλέπων καθηγητής)
Βακόλα, Μαρία (Εξεταστής)
Ιορδάνογλου, Δήμητρα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :119σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10199
Περίληψη :Οι εξελίξεις και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις καθημερινά, τις πιέζουν όλο και περισσότερο να δίνουν έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό τους καθώς για πολλές πλέον αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί και ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες στον κλάδο του τουρισμού και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο στον οποίο προσφέρονται καθημερινά πολλές υπηρεσίες με πολλές διαφορετικές μορφές και σε μεγάλο αριθμό πελατών. Η αυξημένη παρουσία του ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο και η ανάγκη για πιο εξειδικευμένο και καλύτερα εκπαιδευμένο προσωπικό μεγαλώνει όλο και περισσότερο καθώς παραλληλίζεται με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών – πελατών, που αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο. Τόσο ο κλάδος του τουρισμού όσο και ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελούνται από ένα συνδυασμό υπηρεσιών, παροχών και διάφορων δραστηριοτήτων. Πρωταρχικός σκοπός επομένως είναι η ικανοποίηση των πελατών. Υπάρχουν πολλοί τύποι καταλυμάτων που διαφοροποιούνται από την κατηγορία, την δυναμικότητα τους, αλλά και τις παροχές και υπηρεσίες τους. Με την κατάλληλη εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα κάθε ξενοδοχειακής μονάδας. Ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 η ανάγκη για εκπαίδευση του προσωπικού κατέστη απαραίτητη για την καλύτερη λειτουργία τους και προστασία των πελατών, καθώς η ανασφάλεια τόσο του προσωπικού όσο και των πελατών σχετικά με την νόσο και τους τρόπους προφύλαξης από αυτήν αποτέλεσε ένα από τα καίρια ζητήματα.Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει ‘την εργασιακή ευημερία και ικανοποίηση των εργαζομένων των ξενοδοχειακών μονάδων που προέρχονται από την παρεχόμενη από τον οργανισμό εκπαίδευση πριν αλλά και έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας του Covid-19’. Διεξάγεται για τον σκοπό αυτό ποσοτική έρευνα, με την χρήση δύο ξεχωριστών ερωτηματολογίων, ένα απευθυνόμενο στα στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων και ένα απευθυνόμενο στους υπόλοιπους εργαζόμενούς τους. Ο λόγος ύπαρξης των δύο διαφορετικών ερωτηματολογίων είναι οι διαφορετικές πληροφορίες που μπορούν να εκμαιευτούν καθώς και οι διαφορές στις απόψεις που μπορεί να εμφανιστούν μεταξύ στελεχών και εργαζομένων. Το συγκεκριμένο πεδίο, δεν έχει ερευνηθεί από προηγούμενους επιστήμονες, επομένως η έρευνα καταλήγει σε ενδιαφέροντα ευρήματα.
The development and the challenges that companies have to deal with on a daily basis make them put emphasis on human resources which can be considered as a significant competitive advantage. Human resources is one of the most important factors in the industry and especially in the hotel business where a lot of services in different forms are offered to a large number of customers daily. The main objective is therefore to keep the customers satisfied. There are a lot of different types of accommodation which differentiate according to category, capacity, facilities, and services. With the appropriate training of the HR, the sustainability of every hotel unit can be guaranteed. The need for the training of the staff during the pandemic of Covid-19 proved to be crucial both for the better operation of the hotel and the protection of the quests.This dissertations’ aim is to look into ‘The WellCare and job satisfaction of hotel employees who have been trained by the organization after the onset of Covid-19’. In order to achieve this through evaluation quantitive research is required, using two questionnaires, one for hotel managerial staff and the other one for the remaining employees. The reason for the different questionnaires is the different information that can be derived coupled with the difference in opinion which may exist between managers and colleagues. The specific field hasn’t been investigated by previous researchers; therefore the research has come up with interesting findings.
Λέξη κλειδί :Ξενοδοχειακός κλάδος
Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού
Εκπαίδευση εργαζομένων
Ικανοποίηση εργαζομένων
Εργασιακή ευημερία
Hospitality sector
Human Resources Management
Employee training
Employee satisfaction
Well-being at work
Covid-19
Διαθέσιμο από :2023-03-12 21:15:14
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-12 21:15:14
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Polychronaki_2023.pdf

Τύπος: application/pdf