PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των υπηρεσιών αισθητικής
Alternative Title :The impact of social media on consumer behavior in the beauty services industry
Creator :Καλαφάτη, Βασιλική
Contributor :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :134σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11109
Abstract :Η μεταπτυχιακή εργασία ερευνά τη σχέση μεταξύ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς στον τομέα των υπηρεσιών αισθητικής. Στόχος είναι να κατανοήσει τις διαδικασίες και τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη σχέση, καθώς και τον τρόπο που επηρεάζει την ικανοποίηση και πιστότητα των καταναλωτών. Αποσκοπεί στην ενίσχυση της γνώσης σχετικά με το πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναδεικνύουν τις προτιμήσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών στρατηγικών.Οι βασικοί ερευνητικοί στόχοι περιλαμβάνουν την ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους καταναλωτές, την εξέταση της επίδρασης δημογραφικών χαρακτηριστικών στη χρήση και προτιμήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και τη μελέτη της επίδρασης της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ικανοποίηση και πιστότητα των καταναλωτών.Η εργασία διαιρείται σε οκτώ κεφάλαια, παρουσιάζοντας τη θεωρητική επισκόπηση, τη διεξαγωγή της ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας, καθώς και την ανάλυση των ευρημάτων της έρευνας. Τα τρία τελευταία κεφάλαια προσφέρουν συμπεράσματα, προτάσεις για μελλοντικές έρευνες, παρουσιάζουν το ερωτηματολόγιο και πιθανά γραφήματα ή πίνακες και παρέχουν μια λεπτομερή βιβλιογραφική αναφορά.
The master's thesis investigates the relationship between social media and consumer behavior in the aesthetics services sector. Its aim is to understand the processes and factors that influence this relationship, as well as how it affects consumer satisfaction and loyalty. It aims to enhance knowledge about how social media highlight consumer preferences and behaviors, thereby enhancing the effectiveness of business strategies.The main research objectives include analyzing the current usage of social media by consumers, examining the impact of demographic characteristics on social media usage and preferences, and studying the effect of social media usage on consumer satisfaction and loyalty.The thesis is divided into eight chapters, presenting the theoretical overview, conducting qualitative and quantitative research, and analyzing the research findings. The last three chapters provide conclusions, suggestions for future research, present the questionnaire and possible graphs or tables used, and provide a detailed bibliography.
Subject :Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Υπηρεσίες αισθητικής
Στρατηγικές μάρκετινγκ
Social media
Consumer behavior
Beauty services
Marketing strategies
Date Available :2024-03-14 14:36:03
Date Issued :15-02-2024
Date Submitted :2024-03-14 14:36:03
Access Rights :Free access
Licence :

File: Kalafati_2024.pdf

Type: application/pdf