Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/22
Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων αποτελεί το αρχαιότερο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στη χώρα. Ανήκει στα ιδρυτικά Τμήματα του Πανεπιστημίου. Λειτούργησε για πρώτη φορά ταυτόχρονα με την ίδρυση της ΑΣΟΕΕ το 1920 και αποτελεί συνέχεια του Εμπορικού Τμήματος το οποίο έγινε ανεξάρτητο το 1984 οπότε και άρχισε να χορηγεί δικό του πτυχίο σπουδών, δεδομένου ότι μέχρι τότε το πτυχίο που χορηγούσε το Πανεπιστήμιο ήταν ενιαίο και για τα δύο αρχικά Τμήματα (Οικονομικό και Εμπορικό). Το 1985 λειτουργεί το πρώτο οργανωμένο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Σκοπός του Τμήματος είναι η αποτελεσματική εκπαίδευση των φοιτητών στις σύγχρονες επιστημονικές, ερευνητικές και εφαρμοσμένες απαιτήσεις σχετικά με την Επιστήμη της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και η δημιουργία των αυριανών ηγετικών στελεχών των επιχειρήσεων. Η βαθιά γνώση των έμπειρων και καταξιωμένων καθηγητών του Τμήματος σε συνδυασμό με το δυναμισμό και την ανησυχία των νέων επιστημόνων που πλαισιώνουν το διδακτικό προσωπικό δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για την αποτελεσματική και άμεση διάχυση της γνώσης προς όφελος των φοιτητών.Το συγκεκριμένο Τμήμα έχει την υψηλότερη αναγνωρισιμότητα στην αγορά εργασίας στο είδος του, είναι πρώτο στις προτιμήσεις των υποψήφιων φοιτητών μεταξύ των αντίστοιχων Τμημάτων των άλλων Πανεπιστημίων της χώρας και οι πτυχιούχοι του γίνονται δεκτοί για τη συνέχιση των σπουδών τους σε διεθνώς αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Επίσης, είναι ικανοί για καριέρα σε ειδικότητες όπως σύμβουλος επιχειρήσεων, στέλεχος διαφημιστικών εταιρειών, μάνατζερ, στέλεχος πωλήσεων και μάρκετινγκ, αναλυτής επενδύσεων, στέλεχος ιδιωτικής ή δημόσιας επιχείρησης, κ.ά. URL: http://www.ode.aueb.gr
Περιήγηση
Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 1419
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Competitive intelligence and counterintelligence in the shipping industry: the emergence of the chief intelligence officer(2025-10-30) Kanellopoulos, Anastasios-Nikolaos N.; Κανελλόπουλος, Αναστάσιος-Νικόλαος Ν.; Kardaras, Dimitrios; Manolopoulos, Dimitrios; Siomkos, Georgios; Konstantopoulos, Ioannis; Sklias, Pantelis; Flouros, Floros; Ioannidis, AntoniosThe purpose of this thesis is to investigate the operational integration of Competitive Intelligence and Counterintelligence in the Shipping industry, emphasizing the rise of the Chief Intelligence Officer (CINO) role. The rationale for this research is a result of escalating geopolitical uncertainty, cyber threats and competition in the market, addressing the demand for systematic intelligence leadership in the top-tier Shipping companies. This study develops and operationalizes a conceptual framework to analyze the feasibility and operationalization of the CINO role, outlining several actionable pathways for its establishment and institutionalization. The research follows a mixed-method research approach (MMR) consisting of two sequential stages. The first stage applies a methodology based on social constructivism and evidence-based research (EBR) to collect quantitative and qualitative data from Shipping leaders, to capture the state of current intelligence practices in the top-tier Greek Shipping companies. The results indicate a disjointed and inconsistent approach to the application of intelligence activities. The systemic failure in terms of organizational centralization and alignment of intent and strategy is a key shortfall that the proposed CINO role is designed to address. The second stage employs the Analytic Hierarchy Process (AHP), to ascertain the organizational strategic motivation for employing a CINO. AHP analysis was conducted with the assistance of eighteen (18) intelligence experts and asses the key criteria, sub-criteria and alternatives associated with the implementation of the CINO role. The results provided clear support for a centralized role led by an intelligence expert, advancing an Embedded Intelligence Officer model that combines the intelligence expertise and global perspectives with Shipping industry deep knowledge. This embedded approach presents to be a pathway for strategic flexibility; as well as enhancing longer-term knowledge transfer, while reducing internal resistance to initiating strategic organizational change.Τεκμήριο Machine learning for routing problems: the case of vehicle routing problem (VRP)(2025-10-14) Tzagkarakis, Georgios; Τζαγκαράκης, Γεώργιος; Lorentziadis, Panagiotis; Bageri, Vasiliki; Kritikos, EmmanouilThis thesis investigates the integration of machine learning (ML) techniques with classical optimization methodologies to address the Capacitated Vehicle Routing Problem (CVRP), a well-known NP-hard problem in logistics and operations research. Traditional approaches to solving VRPs rely on heuristics and metaheuristics, which, while effective, often lack adaptability and efficiency when faced with complex, large-scale datasets. Recent advancements in ML, and particularly deep learning, offer new opportunities to enhance these classical methods by leveraging data-driven insights. The research introduces a hybrid methodology that combines the Greedy Randomized Adaptive Search Procedure (GRASP) with Variable Neighborhood Descent (VND) and augments it with a Graph Isomorphism Network with edge features (GINE), a type of Graph Neural Network (GNN). The proposed model classifies initial solutions generated by the GRASP procedure as either promising or unpromising before applying local search optimization. This approach aims to reduce computational effort by selectively refining only those initial solutions likely to yield significant improvements. The methodology was evaluated using benchmark CVRP instances from the CVRPLIB dataset. Experimental results show that the hybrid GINE-GRASP-VND approach achieved moderate classification accuracy (60.12%) and demonstrated its ability to generalize to instances larger than those used in training. While the performance gains were limited in smaller instances, significant improvements were observed in larger-scale problems, validating the potential of ML-enhanced optimization methods and the feasibility of incorporating GNNs into metaheuristics frameworks for complex routing problems.Τεκμήριο User experience in mobile banking applications(2025-10-31) Τσούπρα, Μαριάννα; Σιώμκος, Γεώργιος; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Καρδαράς, ΔημήτριοςΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Διοίκησης Υπηρεσιών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι η μελέτη της εμπειρίας χρήστη στις τραπεζικές εφαρμογές για κινητά, εστιάζοντας στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι παράγοντες που αποδεικνύονται καθοριστικοί για την ικανοποιήση των χρηστών. Προκειμένου να συλλεχθούν τα στοιχεία, κρίθηκε σκόπιμη η πραγματοποιήση ποσοτικής έρευνας, μέσω αποστολής ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, χρησιμοποιήθηκε θεματολογία απο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και συγκεκριμένες ερωτήσεις μέσω των οποίων κατάφεραν να προσδιοριστούν οι στατιστικά σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, επάγγελμα) και την ικανοποιήση των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι δομημένη σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εισαγωγή, στο δεύτερο η βιβλιογραφική επισκόπηση, στο τρίτο η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο η ανάλυση των αποτελεσμάτων – συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευχρηστία,η ασφάλεια και η αξιοπιστία συνδέονται άμεσα με την ικανοποιήση των χρηστών και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την εμπειρία χρήσης τους. Τέλος μπορούμε να ότι τα ευρήματα που προέκυψαν μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα ως οδηγός για τη βελτίωση των υφιστάμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων , πιο φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών.Τεκμήριο Πώς η εμπειρία των ασθενών βελτιώνει τα έσοδα του κλάδου υγείας(2025-10-30) Ζώη, Ελένη; Σιώμκος, Γιώργος; Καρδαράς, Δημήτριος; Καπερώνης, ΣταύροςΟ κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης υφίσταται σημαντικές αλλαγές λόγω της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, οι οποίες επιδιώκουν να βελτιώσουν την εμπειρία των ασθενών και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών. Παρά την πρόοδο, παραμένουν προκλήσεις όπως το υψηλό κόστος, τα κενά προσβασιμότητας και η ανάγκη ισορροπίας μεταξύ τεχνολογίας και ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τη σχέση υιοθέτησης τεχνολογίας και ικανοποίησης των ασθενών, καθώς και τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην υγειονομική περίθαλψη. Τα ευρήματα έχουν θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές για οργανισμούς υγείας, επαγγελματίες και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, προωθώντας την καινοτομία και την ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική περίθαλψη.Τεκμήριο Έξυπνες κάρτες(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-10) Μαλίμογλου, Χαράλαμπος Μ.; Γιαγλής, Γεώργιος Μ.Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Τι σημαίνει εταιρική κοινωνική ευθύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα;(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004-10) Κονταξή, Μυρτώ; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Μελέτη κλάδου in vitro διαγνωστικών προϊόντων στην ελληνική αγορά(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κουταλάς, Μανόλης; Πανηγυράκης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Η μέθοδος των πραγματικών δικαιωμάτων (real options) στην αποτίμηση επιχειρήσεων και επενδυτικών προγραμμάτων με R&D(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2001-09) Χριστοδουλόπουλος, Χ.; Καραθανάσης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Εισαγωγή πρακτικών διαχείρισης γνώσης στο τμήμα πληροφορικής της φαρμακευτικής εταιρείας ASTRAZENECA(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κισσάνη, Δέσποινα; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Η επιχείρηση του μέλλοντος(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-09) Μαρέτη, Δέσποινα; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες(2004-11-01) Βενάρδος, Μανώλης; Σοφράς, Χρήστος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Σπανός, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Ανάλυση των πετρελαϊκών βιομηχανιών της Ρωσικής ομοσπονδίας,του Αζερμπαϊτζάν και του Καζακστάν(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-11) Δασκαλάκης, Γεώργιος Δ.; Παπαδάκης, ΒασίλειοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Οι διαπραγματεύσεις στο χώρο των κατασκευών(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004) Καραβίδα, Ειρήνη Π.; Νικολόπουλος, ΑνδρέαςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο The relationship between corporate culture and organizational performance : the case study of Procter and Gamble(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1999-2000) Δεμερτζή, Εκάβη Ι.; Μπουραντάς, ΔημήτρηςThesis - Athens University of Economics and Business. Executive MBAΤεκμήριο Κρίσιμα θέματα και δημιουργία οδηγού κύκλου ζωής της εικονικής οργάνωσης(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-09) Στυμπίρης, Δημήτριος; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Επιχειρησιακή εθιμοτυπία: σύγκριση του ελληνικού υποδείγματος με το ευρωπαϊκό(2005-06-30) Μπαλάσης, Ανδρέας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την σύγκριση της Επιχειρησιακής Εθιμοτυπίας (Business Etiquette) στην Ελλάδα με τις αντίστοιχες εθιμοτυπίες 19 χωρών της Ευρώπης Παρά το γεγονός ότι σε πολλές χώρες του κόσμου εκδηλώνεται εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις έννοιες της επιχειρησιακής εθιμοτυπίας και διεθνούς επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, στην Ελλάδα τα συγκεκριμένα ζητήματα πραγματεύονται για πρώτη φορά. Μάλιστα, στα πλαίσια της σύγκρισης της Ελληνικής πραγματικότητας με την Ευρωπαϊκή, η διεξαγωγή μιας πρωτότυπης έρευνας για την σκιαγράφηση της Ελληνικής επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, λειτούργησε ως ιδιαίτερο κίνητρο για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας Αφορμή για την ενασχόληση με τη συγκεκριμένη εργασία στάθηκε το βιβλίο του John Mole, “Mind your Manners: managing business cultures in Europe”. Πρόκειται για ένα βιβλίο που διδάσκεται σε αρκετά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής και ασχολείται με τη σύγκριση της γενικότερης κουλτούρας των χωρών της Ευρώπης των 15, της Ρωσίας, της Αμερικής και της Ιαπωνίας. Κατά τη διδασκαλία του συγκεκριμένου βιβλίου (στα πλαίσια προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών στο Örebro Universitet της Σουηδίας) διαπίστωσα τη μεγάλη σημασία που δίνουν οι ξένες επιχειρήσεις και τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια στις διαφορές που παρουσιάζονται από χώρα σε χώρα ως προς τους κανόνες συμπεριφοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πράγματι, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της άρσης των επιχειρηματικών συνόρων, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον φοιτητή της Διοίκησης Επιχειρήσεων και το στέλεχος που ταξειδεύει στο εξωτερικό ή έρχεται σε επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς, να ανακαλύψουν το πόσο διαφορετικοί είναι οι άνθρωποι μεταξύ τους και το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει κάποιος πως να συμπεριφερθεί στο παγκόσμιο επιχειρησιακό σκηνικό.Τεκμήριο Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας στην υιοθέτηση και αξιοποίηση καινοτομών τεχνολογιών στο Ελληνικό περιβάλλον(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-11) Γυπάκης, Αντώνιος; Σπανός, ΓιάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Το marketing plan της εισαγωγικής εταιρείας εσωρούχων και μαγιώ Modern Line Ε.Π.Ε.(2005-06-30) Ασημάκη, Γεωργία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Σταθακόπουλος, ΒλάσιοςΟ σχεδιασμός marketing είναι αναγκαίος για την λειτουργία κάθε εταιρείας η οποία πρέπει να επιβιώνει μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.Η Modern Line είναι μια εισαγωγική εταιρεία εσωρούχων και μαγιώ η οποία δραστηριοποιείται στον ελλαδικό χώρο και έρχεται αντιμέτωπη με τις τάσεις της αγοράς αλλά και τις αλλαγές στην ζήτηση των καταναλωτών. Διάφοροι οικονομικοί, νομικοί και πολιτικοί παράγοντες μειώνουν το εισόδημα των μεσαίων τάξεων και δημιουργούν πόλωση προς τα ανώτερα και τα κατώτερα οικονομικά στρώματα. Επομένως μια εισαγωγική εταιρεία εσωρούχων με brand portfolio επικεντρωμένο στις επώνυμες και ακριβές μάρκες πρέπει να προβληματίζεται για το μέλλον της και να αναζητεί τρόπους επέκτασης προς το πιο χαμηλό κομμάτι της αγοράς χωρίς όμως να αλλάξει την φιλοσοφία της.Ο συναγωνισμός στον συγκεκριμένο κλάδο είναι μεγάλος και πολλοί από τους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά, είναι ισχυροί. Η Modern Line πρέπει να εκμεταλλευτεί την φήμη που έχει διαμορφώσει τα τελευταία 16 χρόνια, το επιλεγμένο της πελατολόγιο, τις μάρκες που αντιπροσωπεύει, και έχοντας τμηματοποιήσει σωστά την αγορά της να διαλέξει τους στόχους της.Είναι σημαντικό να βρίσκεται σε εγρήγορση ως προς τη σύνθεση του προϊοντικού μείγματος, την κατάργηση μη αποδοτικών προϊόντων και την εισαγωγή νέων.Επίσης πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαμόρφωση μιας σωστής τιμολογιακής πολιτικής, στην βελτίωση της αποδοτικότητας της δύναμης των πωλήσεων καθώς και στην ανάπτυξη αγορών και προϊόντων.Γνωρίζοντας ποιο είναι το target group της, και παραμένοντας πιστή στην φιλοσοφία και το όραμά της, η Modern Line θα αποφασίσει ποια από τα στοιχεία του καθενός από τα 4 Ρ του marketing mix θα διατηρήσει και ποια θα αλλάξει.Έχοντας σαν στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της, στο τέλος της διαδικασίας του marketing plan, θα περάσει στην γρήγορη υλοποίησή τους, ελπίζοντας να πετύχει τους στόχους της επιτυχώς, και να παραμείνει στην ελληνική αγορά για πολλά ακόμα χρόνια.Τεκμήριο Επιπτώσεις εισαγωγής του ευρώ για τις ελληνικές επιχειρήσεις(2001-06-30) Φεργάδης, Θεόδωρος; Χαμηλοθώρης, Νικόλαος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Πατσουράτης, ΒασίλειοςΤην 1-1-2001 άρχισε για την χώρα μας η μεταβατική περίοδος εισαγωγής του ΕΥΡΩ και ουσιαστικά αντικαθιστά τη δραχμή ως νόμισμα της χώρας. Αυτό θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της οικονομίας και ιδιαίτερα στις Ελληνικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα οι σημαντικότεροι τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας που επηρεάζονται είναι:• Τρόπος χρηματοδότησης ( μείωση επιτοκίων ).• Ακολουθούμενη συναλλαγματική πολιτική.• Ανταγωνισμός• Τιμολογιακή πολιτική• Μετατροπή πληροφοριακών και λογιστικών συστημάτων.• Αύξηση συγχωνεύσεων-εξαγορών.Τεκμήριο Διαδικασία προσλήψεων - αξιολόγηση της απόδοσης - πολιτική αμοιβών στην ΞΥΝΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-09) Χατζάτογλου, Βασίλης Σ.; Παπαλεξανδρή, ΝάνσυΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)
