Τμήμα Πληροφορικής
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/3
Το Τμήμα Πληροφορικής ιδρύθηκε το 1984 ως "Τμήμα Στατιστικής και Πληροφορικής Οικονομικών Επιστημών". Μετονομάστηκε το 1989 σε "Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής" και το 1995 ονομάστηκε "Τμήμα Πληροφορικής". Στόχος του Τμήματος είναι να παρέχει εκπαίδευση στην Πληροφορική και να επιτελεί έρευνα στην Πληροφορική, την Επιχειρησιακή Έρευνα και τις διεπιστημονικές περιοχές επαφής τους με τα Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, οι Προπτυχιακές Σπουδές του Τμήματος προετοιμάζουν επιστήμονες Πληροφορικής ικανούς να συνεισφέρουν ουσιαστικά τόσο στην ανάπτυξη τεχνολογιών Πληροφορικής και στην εισαγωγή τους σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας, όσο και στο να αντεπεξέλθουν στις ραγδαίες τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις στον κλάδο. Το διαρκώς ανανεούμενο πρόγραμμα σπουδών, η αναλογία φοιτητών-διδασκόντων, η γόνιμη σχέση διδασκαλίας & έρευνας και η σύνδεση με την αγορά εργασίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, χαρακτηρίζουν το Τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ. To Τμήμα αποτελεί κέντρο ερευνητικής δραστηριότητας με σημαντική συμβολή σε πολλές ερευνητικές περιοχές, όπως δίκτυα υπολογιστών, διαχείριση πληροφορίας, πολυμέσα, επιχειρησιακή έρευνα και θεωρητική πληροφορική. Τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος έχουν υψηλή αναγνωρισιμότητα στο διεθνή ακαδημαϊκό χώρο του κλάδου που αντιπροσωπεύουν. Στις προτιμήσεις των υποψήφιων φοιτητών, το Τμήμα κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των Τμημάτων της Πληροφορικής και πολύ καλή θέση μεταξύ των Τμημάτων του ευρύτερου χώρου της Πληροφορικής. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος έχουν υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας και αρκετοί από αυτούς συνεχίζουν μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές στα Προγράμματα του Τμήματος ή σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού. URL: http://www.cs.aueb.gr
Περιήγηση
Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Τίτλο
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 1324
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο From pen to prediction: handwriting-based Alzheimer’s detection(2025-10-29) Boumpi, Maria; Μπουμπή, Μαρία; Pavlopoulos, JohnDetecting Alzheimer’s disease (AD) at an early stage is critical for planning effective treatments, supporting patients and their families, and slowing the progression of symptoms. Conventional practices, such as neuroimaging and biomarker assessment, tend to be costly and impractical for broad screening applications. This study tries to fill the gaps from previous studies and explore the ability of handwriting analysis as a non-invasive, accessible, and affordable way to identify AD. Our approach combines two perspectives, measurable features from pen movement patterns and handwritten images. The analysis integrated two datasets, the DARWIN dataset, which offers a range of tabular and image data from handwriting samples from multiple tasks, and the Alzheimer’s Disease Dataset (ADD), a detailed clinical dataset with demographic, medical, and cognitive assessment data. A series of classification approaches was applied, classic machine learning models (Random Forest, SVM, XGBoost) on tabular data, a deep learning-based Swin Transformer for images, and a multimodal classifier fusing the two modalities. The results confirm that the handwriting-based features are individually strong enough to be used as a diagnostic tool, as Random Forest achieved 83.03% ± 1.18 on DARWIN tabular data and XGBoost achieved 83.53% ± 3.44 on the ADD dataset. The Swin Transformer also managed to reach a consistent performance on handwriting images (80.02% ± 0.87) and was able to capture delicate motor and spatial anomalies that suggest cognitive decline. The best overall performance was achieved with a late fusion model that combined both modalities, achieving 89.15% ± 1.73 Accuracy. This highlights how combining visual and structured data can capture both neuromotor and cognitive impairment. Ablation studies looked at the effects of sequence and order on handwriting tasks and the bounds of joint training in data-constrained fusions. Studies have demonstrated that modular fusion provides more consistent and interpretable outcomes than any other method available in small-sample situations. In summary, handwriting, represented by measurable features from pen movement patterns and raw handwriting images, is simple, inexpensive, and reliable for detecting AD. It surpasses clinical performance while enabling home and clinical use.Τεκμήριο Retrieval augmented generation on regulatory documents(2025-06-20) Chasandras, Ioannis; Χασάνδρας, Ιωάννης; Androutsopoulos, Ion; Chlapanis, OdysseasThis thesis investigates the application of Retrieval Augmented Generation (RAG) in regulatory procedures through the emerging field of Regulatory NLP. Based on real-world regulatory documents, the study evaluates the performance of commercial retrieval models and introduces advanced, hybrid retrieval techniques tailored for legal compliance tasks. Given the critical need for precision and completeness in the legal domain, new algorithms that utilize Large Language Models (LLMs) are developed to enhance regulatory question-answering. The work also includes an adversarial evaluation of RePASs, a metric focused on legal obligations. Through participation in the RIRAG-2025 shared task, the thesis demonstrates both the promise and current limitations of AI systems in regulatory settings, emphasizing the need for further exploration in this field.Τεκμήριο Solution concepts and algorithms for fair division under constraints(2025-10-01) Mancho, Alviona; Amanatidis, Georgios; Sgouritsa, Alkmini; Markakis, VangelisΤο πρόβλημα της δίκαιης ανάθεσης πόρων—πώς να διαμοιραστούν οι πόροι μεταξύ ατόμων με διαφορετικές προτιμήσεις με δίκαιο τρόπο—έχει απασχολήσει τους μαθηματικούς και τους οικονομολόγους από την αρχαιότητα, με το πρόβλημα κατανομής της γης, έως τα προβλήματα που ανακύπτουν σε σύγχρονα περιβάλλοντα, όπως η ανάθεση πόρων στο cloud ή ο διαμοιρασμός της κληρονομιάς. Ενώ, όμως, τα διαιρετά αγαθά μπορούν να κατανεμηθούν χρησιμοποιώντας γνωστά πρωτόκολλα, τα αδιαίρετα αγαθά παρουσιάζουν προκλήσεις. Ένα καθιερωμένο κριτήριο δικαιοσύνης είναι η απουσία φθόνου (EF), η οποία απαιτεί κανένας συμμετέχοντας (στο εξής πράκτορας) να μην προτιμά το μερίδιο (στο εξής πακέτο) ενός άλλου από το δικό του. Ωστόσο, όσον αφορά τα αδιαίρετα αγαθά, η απουσία φθόνου είναι συχνά ανέφικτη, γεγονός που οδηγεί στη μελέτη χαλαρώσεων, όπως η απουσία φθόνου έως ένα αγαθό (envy-freeness up to one good, EF1) και η απουσία φθόνου έως οποιοδήποτε αγαθό (envy-freeness up to any good, EFX). Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην περίπτωση όπου ισχύουν πρόσθετοι περιορισμοί σχετικά με τις εφικτές αναθέσεις. Ένα πραγματικό σενάριο είναι όταν οι πράκτορες πρέπει να λάβουν τον ίδιο αριθμό αγαθών. Για να αντιμετωπιστούν τέτοιες καταστάσεις, πρόσφατες εργασίες έχουν εισαγάγει έννοιες δικαιοσύνης βασισμένες στην ανταλλαγή, όπως οι EFF1 και EFFX, όπου ο φθόνος μπορεί να εξαλειφθεί με την ανταλλαγή ενός (ή, αντίστοιχα, οποιουδήποτε) αγαθού μεταξύ των πακέτων. Αυτοί οι ορισμοί ευθυγραμμίζονται φυσικά με τον περιορισμό που περιγράψαμε, αλλά οι ιδιότητές τους παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανεξερεύνητες. Η συμβολή της διπλωματικής εργασίας εκτείνεται σε δύο άξονες. Πρώτον, παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τη δίκαιη κατανομή αδιαίρετων αγαθών, με έμφαση σε μοντέλα με περιορισμούς (πληθικότητας, συνδεσιμότητας, προϋπολογισμού και μητροειδών). Δεύτερον, παρουσιάζει νέα αποτελέσματα σχετικά με τα κριτήρια δικαιοσύνης βάσει ανταλλαγής, διερευνώντας την ύπαρξή τους και την επίδοση γνωστών αλγορίθμων όπως ο Envy Cycle Elimination. Επιπλέον, μελετάμε σε ποιο βαθμό μπορούν να συνυπάρξουν η δικαιοσύνη και η αποδοτικότητα.Τεκμήριο Έξυπνες κάρτες(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-10) Μαλίμογλου, Χαράλαμπος Μ.; Γιαγλής, Γεώργιος Μ.Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Τι σημαίνει εταιρική κοινωνική ευθύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα;(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004-10) Κονταξή, Μυρτώ; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Μελέτη κλάδου in vitro διαγνωστικών προϊόντων στην ελληνική αγορά(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κουταλάς, Μανόλης; Πανηγυράκης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Η μέθοδος των πραγματικών δικαιωμάτων (real options) στην αποτίμηση επιχειρήσεων και επενδυτικών προγραμμάτων με R&D(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2001-09) Χριστοδουλόπουλος, Χ.; Καραθανάσης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Εισαγωγή πρακτικών διαχείρισης γνώσης στο τμήμα πληροφορικής της φαρμακευτικής εταιρείας ASTRAZENECA(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κισσάνη, Δέσποινα; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Η επιχείρηση του μέλλοντος(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-09) Μαρέτη, Δέσποινα; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες(2004-11-01) Βενάρδος, Μανώλης; Σοφράς, Χρήστος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Σπανός, ΙωάννηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Ανάλυση των πετρελαϊκών βιομηχανιών της Ρωσικής ομοσπονδίας,του Αζερμπαϊτζάν και του Καζακστάν(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-11) Δασκαλάκης, Γεώργιος Δ.; Παπαδάκης, ΒασίλειοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Οι διαπραγματεύσεις στο χώρο των κατασκευών(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004) Καραβίδα, Ειρήνη Π.; Νικολόπουλος, ΑνδρέαςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο The relationship between corporate culture and organizational performance : the case study of Procter and Gamble(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1999-2000) Δεμερτζή, Εκάβη Ι.; Μπουραντάς, ΔημήτρηςThesis - Athens University of Economics and Business. Executive MBAΤεκμήριο Κρίσιμα θέματα και δημιουργία οδηγού κύκλου ζωής της εικονικής οργάνωσης(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-09) Στυμπίρης, Δημήτριος; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Επιχειρησιακή εθιμοτυπία: σύγκριση του ελληνικού υποδείγματος με το ευρωπαϊκό(2005-06-30) Μπαλάσης, Ανδρέας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την σύγκριση της Επιχειρησιακής Εθιμοτυπίας (Business Etiquette) στην Ελλάδα με τις αντίστοιχες εθιμοτυπίες 19 χωρών της Ευρώπης Παρά το γεγονός ότι σε πολλές χώρες του κόσμου εκδηλώνεται εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις έννοιες της επιχειρησιακής εθιμοτυπίας και διεθνούς επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, στην Ελλάδα τα συγκεκριμένα ζητήματα πραγματεύονται για πρώτη φορά. Μάλιστα, στα πλαίσια της σύγκρισης της Ελληνικής πραγματικότητας με την Ευρωπαϊκή, η διεξαγωγή μιας πρωτότυπης έρευνας για την σκιαγράφηση της Ελληνικής επιχειρησιακής εθιμοτυπίας, λειτούργησε ως ιδιαίτερο κίνητρο για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας Αφορμή για την ενασχόληση με τη συγκεκριμένη εργασία στάθηκε το βιβλίο του John Mole, “Mind your Manners: managing business cultures in Europe”. Πρόκειται για ένα βιβλίο που διδάσκεται σε αρκετά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής και ασχολείται με τη σύγκριση της γενικότερης κουλτούρας των χωρών της Ευρώπης των 15, της Ρωσίας, της Αμερικής και της Ιαπωνίας. Κατά τη διδασκαλία του συγκεκριμένου βιβλίου (στα πλαίσια προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών στο Örebro Universitet της Σουηδίας) διαπίστωσα τη μεγάλη σημασία που δίνουν οι ξένες επιχειρήσεις και τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια στις διαφορές που παρουσιάζονται από χώρα σε χώρα ως προς τους κανόνες συμπεριφοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πράγματι, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της άρσης των επιχειρηματικών συνόρων, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον φοιτητή της Διοίκησης Επιχειρήσεων και το στέλεχος που ταξειδεύει στο εξωτερικό ή έρχεται σε επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς, να ανακαλύψουν το πόσο διαφορετικοί είναι οι άνθρωποι μεταξύ τους και το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει κάποιος πως να συμπεριφερθεί στο παγκόσμιο επιχειρησιακό σκηνικό.Τεκμήριο Το marketing plan της εισαγωγικής εταιρείας εσωρούχων και μαγιώ Modern Line Ε.Π.Ε.(2005-06-30) Ασημάκη, Γεωργία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Σταθακόπουλος, ΒλάσιοςΟ σχεδιασμός marketing είναι αναγκαίος για την λειτουργία κάθε εταιρείας η οποία πρέπει να επιβιώνει μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.Η Modern Line είναι μια εισαγωγική εταιρεία εσωρούχων και μαγιώ η οποία δραστηριοποιείται στον ελλαδικό χώρο και έρχεται αντιμέτωπη με τις τάσεις της αγοράς αλλά και τις αλλαγές στην ζήτηση των καταναλωτών. Διάφοροι οικονομικοί, νομικοί και πολιτικοί παράγοντες μειώνουν το εισόδημα των μεσαίων τάξεων και δημιουργούν πόλωση προς τα ανώτερα και τα κατώτερα οικονομικά στρώματα. Επομένως μια εισαγωγική εταιρεία εσωρούχων με brand portfolio επικεντρωμένο στις επώνυμες και ακριβές μάρκες πρέπει να προβληματίζεται για το μέλλον της και να αναζητεί τρόπους επέκτασης προς το πιο χαμηλό κομμάτι της αγοράς χωρίς όμως να αλλάξει την φιλοσοφία της.Ο συναγωνισμός στον συγκεκριμένο κλάδο είναι μεγάλος και πολλοί από τους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά, είναι ισχυροί. Η Modern Line πρέπει να εκμεταλλευτεί την φήμη που έχει διαμορφώσει τα τελευταία 16 χρόνια, το επιλεγμένο της πελατολόγιο, τις μάρκες που αντιπροσωπεύει, και έχοντας τμηματοποιήσει σωστά την αγορά της να διαλέξει τους στόχους της.Είναι σημαντικό να βρίσκεται σε εγρήγορση ως προς τη σύνθεση του προϊοντικού μείγματος, την κατάργηση μη αποδοτικών προϊόντων και την εισαγωγή νέων.Επίσης πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαμόρφωση μιας σωστής τιμολογιακής πολιτικής, στην βελτίωση της αποδοτικότητας της δύναμης των πωλήσεων καθώς και στην ανάπτυξη αγορών και προϊόντων.Γνωρίζοντας ποιο είναι το target group της, και παραμένοντας πιστή στην φιλοσοφία και το όραμά της, η Modern Line θα αποφασίσει ποια από τα στοιχεία του καθενός από τα 4 Ρ του marketing mix θα διατηρήσει και ποια θα αλλάξει.Έχοντας σαν στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της, στο τέλος της διαδικασίας του marketing plan, θα περάσει στην γρήγορη υλοποίησή τους, ελπίζοντας να πετύχει τους στόχους της επιτυχώς, και να παραμείνει στην ελληνική αγορά για πολλά ακόμα χρόνια.Τεκμήριο Επιπτώσεις εισαγωγής του ευρώ για τις ελληνικές επιχειρήσεις(2001-06-30) Φεργάδης, Θεόδωρος; Χαμηλοθώρης, Νικόλαος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Πατσουράτης, ΒασίλειοςΤην 1-1-2001 άρχισε για την χώρα μας η μεταβατική περίοδος εισαγωγής του ΕΥΡΩ και ουσιαστικά αντικαθιστά τη δραχμή ως νόμισμα της χώρας. Αυτό θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της οικονομίας και ιδιαίτερα στις Ελληνικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα οι σημαντικότεροι τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας που επηρεάζονται είναι:• Τρόπος χρηματοδότησης ( μείωση επιτοκίων ).• Ακολουθούμενη συναλλαγματική πολιτική.• Ανταγωνισμός• Τιμολογιακή πολιτική• Μετατροπή πληροφοριακών και λογιστικών συστημάτων.• Αύξηση συγχωνεύσεων-εξαγορών.Τεκμήριο Διαδικασία προσλήψεων - αξιολόγηση της απόδοσης - πολιτική αμοιβών στην ΞΥΝΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-09) Χατζάτογλου, Βασίλης Σ.; Παπαλεξανδρή, ΝάνσυΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Στρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης ΑΕ(2003) Καταραχιά, Ανδρονίκη; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Σταθακόπουλος, ΒλάσιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Knowledge & competence related issues : the case of DI&P SIEMENS Hellas(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-10) Γραμματικάκης, Ιωάννης; Σούρτζης, Γεώργιος; Πολυμενάκου, ΑγγελικήThesis - Athens University of Economics and Business. Executive MBA
