Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "User satisfaction"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο User experience in mobile banking applications(2025-10-31) Τσούπρα, Μαριάννα; Σιώμκος, Γεώργιος; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Καρδαράς, ΔημήτριοςΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Διοίκησης Υπηρεσιών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι η μελέτη της εμπειρίας χρήστη στις τραπεζικές εφαρμογές για κινητά, εστιάζοντας στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι παράγοντες που αποδεικνύονται καθοριστικοί για την ικανοποιήση των χρηστών. Προκειμένου να συλλεχθούν τα στοιχεία, κρίθηκε σκόπιμη η πραγματοποιήση ποσοτικής έρευνας, μέσω αποστολής ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, χρησιμοποιήθηκε θεματολογία απο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και συγκεκριμένες ερωτήσεις μέσω των οποίων κατάφεραν να προσδιοριστούν οι στατιστικά σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, επάγγελμα) και την ικανοποιήση των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι δομημένη σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εισαγωγή, στο δεύτερο η βιβλιογραφική επισκόπηση, στο τρίτο η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο η ανάλυση των αποτελεσμάτων – συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευχρηστία,η ασφάλεια και η αξιοπιστία συνδέονται άμεσα με την ικανοποιήση των χρηστών και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την εμπειρία χρήσης τους. Τέλος μπορούμε να ότι τα ευρήματα που προέκυψαν μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα ως οδηγός για τη βελτίωση των υφιστάμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων , πιο φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών.Τεκμήριο Η επίδραση της εμπειρίας χρήστη (UX) και διεπαφής (UI) στις ιστοσελίδες κρατήσεων(2025-02-10) Στανίτσα, Φωτεινή; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Καρδαράς, Δημήτριος; Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη; Καπερώνης, ΣταύροςΟ τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη και την πρόοδο πολλών χωρών. Η Ελλάδα, με τη μακρά της παράδοση στον τουρισμό, δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο τουρισμός αντιπροσωπεύει περίπου το 25% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) και προσφέρει θέσεις εργασίας σε μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού. Σήμερα, ο τουριστικός τομέας εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων, που διευκολύνουν την οργάνωση ταξιδιών. Ωστόσο, αρκετές από αυτές δεν προσφέρουν ιδανική εμπειρία χρήστη (UX), με αποτέλεσμα να αποθαρρύνουν τις κρατήσεις. Η εργασία εξετάζει τη σημασία ενός σωστά σχεδιασμένου ιστότοπου κρατήσεων για την εμπειρία του χρήστη και την επιτυχία του τουριστικού τομέα. Σύμφωνα με τους Morville και Rosenfeld, η ευχαρίστηση των πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα για τη διαρκή επιτυχία μιας επιχείρησης. Οι τουριστικές ιστοσελίδες πρέπει να είναι εύχρηστες, φιλικές και λειτουργικές, ώστε να αυξάνουν τις κρατήσεις και την ικανοποίηση των χρηστών. Στόχος της μελέτης είναι να αναδείξει τα βασικά στοιχεία του UX και UI που επηρεάζουν θετικά τις κρατήσεις και να προτείνει τρόπους βελτίωσης της λειτουργικότητας και της αποδοτικότητας των ιστοσελίδων. Η έρευνα περιλαμβάνει δύο φάσεις: ανάλυση της βιβλιογραφίας για τον σχεδιασμό UX/UI και ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο, που θα διανεμηθεί μέσω Google Forms. Τα δεδομένα θα αναλυθούν με το στατιστικό λογισμικό SPSS για να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Τέλος, η εργασία αποσκοπεί να εντοπίσει τους παράγοντες που κάνουν τις ιστοσελίδες κρατήσεων πιο φιλικές και ελκυστικές και να προσφέρει προτάσεις για τη βελτίωση του σχεδιασμού τους, συμβάλλοντας στην επιτυχία του τουριστικού τομέα.
