Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Usability"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο User experience in mobile banking applications(2025-10-31) Τσούπρα, Μαριάννα; Σιώμκος, Γεώργιος; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Καρδαράς, ΔημήτριοςΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Διοίκησης Υπηρεσιών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι η μελέτη της εμπειρίας χρήστη στις τραπεζικές εφαρμογές για κινητά, εστιάζοντας στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι παράγοντες που αποδεικνύονται καθοριστικοί για την ικανοποιήση των χρηστών. Προκειμένου να συλλεχθούν τα στοιχεία, κρίθηκε σκόπιμη η πραγματοποιήση ποσοτικής έρευνας, μέσω αποστολής ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, χρησιμοποιήθηκε θεματολογία απο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και συγκεκριμένες ερωτήσεις μέσω των οποίων κατάφεραν να προσδιοριστούν οι στατιστικά σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, επάγγελμα) και την ικανοποιήση των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι δομημένη σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εισαγωγή, στο δεύτερο η βιβλιογραφική επισκόπηση, στο τρίτο η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο η ανάλυση των αποτελεσμάτων – συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευχρηστία,η ασφάλεια και η αξιοπιστία συνδέονται άμεσα με την ικανοποιήση των χρηστών και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την εμπειρία χρήσης τους. Τέλος μπορούμε να ότι τα ευρήματα που προέκυψαν μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα ως οδηγός για τη βελτίωση των υφιστάμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων , πιο φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών.Τεκμήριο Aξιολόγηση ευχρηστίας ιστοτόπων λιανικού εμπορίου(2020-10-09) Μήλεση, Μαρία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Μανωλόπουλος, Δημήτριος; Φραϊδάκη, Κατερίνα; Μαμάκου, ΞένιαΤο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια και το 2023 προβλέπεται το 22% των αγορών αυτών να πραγματοποιείται μέσω internet. Στόχος της μελέτης αυτής ήταν να διερευνήσει το βαθμό στον οποίο η ευχρηστία και η ποιότητα των ηλεκτρονικών ιστοτόπων επιδρά στην ικανοποίηση των καταναλωτών.Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγια και η μέθοδος η οποία χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των δεδομένων ήταν η Επιβεβαιωτική Ανάλυση Παραγόντων (CFA) και τα Μοντέλα Δομικών Εξισώσεων (SEM). Αρχικά, προέκυψε ότι ο κλάδος με την μεγαλύτερη απήχηση στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο είναι αυτός της ένδυσης και της υπόδησης και ακολουθούν τα προϊόντα τεχνολογίας. Επίσης, επιβεβαιώθηκαν οι εξής υποθέσεις: α) H ευχρηστία του ιστοτόπου επηρεάζει την ικανοποίηση των πελατών. β) H ποιότητα του ιστοτόπου επηρεάζει την ικανοποίηση των πελατών. Τέλος, προέκυψε ότι η ποιότητα ενός ιστοτόπου επηρεάζει περισσότερο την ικανοποίηση των πελατών σε σχέση με την ευχρηστία του.Τεκμήριο Αξιολόγηση ευχρηστίας ιστοσελίδων σε υπηρεσίες OTT: case study ANT1+(2023-03-09) Μπουμπαλίκη, Ναταλία-Ειρήνη; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Αγοράκη, Μαρία-Ελένη; Μαμάκου, Ξένη; Φραϊδάκη, ΑικατερίνηΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να δώσει λύση σε πραγματικά ζητήματα ευχρηστίας χρηστών που αντιμετωπίζει ένα καθόλικά digital προιόν/ υπηρεσία, όπως είναι μία streaming πλατφόρμα. Για το σκοπό της έρευνας χρησιμοποιήθηκε, το ANT1+, η νεοεισαχθείσα στην ελληνική αγορά, OTT υπηρεσία που ανήκει στον όμιλο του ΑΝΤΕΝΝΑ.Οι συνδρομητικές υπηρεσίες έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και πλέον διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην πτυχή της ψυχαγωγίας. Η διασφάλιση της καλής εμπειρίας χρήστη είναι πολύ σημαντική για να μετατρέψει ένα περιστασιακό επισκέπτη σε πιστό υποστηρικτή μίας συνδρομητικής υπηρεσίας, ιδίως σε μία αγορά στην οποία έχει ξεκινήσει ήδη ο κορεσμός από την όλο και αυξανόμενη πληθώρα τον επιλογών. Μια streaming πλατφόρμα όμως δεν παύει να έχει παρόμοιες ανάγκες με οποιοδήποτε digital προϊόν/ υπηρεσία, αναφορικά με τους κανόνες ευχρηστίας της. Συνεπώς, η εργασία αυτή μπορεί να αποτελέσει οδηγό για την επίλυση ζητημάτων ευχρηστίας άλλων digital προϊόντων ή υπηρεσιών.Αρχικά, αφού παρουσιαστούν οι έννοιες και οι τάσεις που σχετίζονται με τις OTT (Over – The – Top) υπηρεσίες, γίνεται μία ολοκληρωμένη χαρτογράφηση της αγοράς των streaming υπηρεσιών σε Ελλάδα και εξωτερικό.Στη συνέχεια, αναλύονται οι βασικές αρχές της εμπειρίας χρήστη και οι μεθοδολογίες ευχρηστίας που ευρέως χρησιμοποιούνται προκειμένου να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη και ευχάριστη αλληλεπίδραση του χρήστη με το εκάστοτε προϊόν/ υπηρεσία.Στην εν λόγω εργασία, επιλέγεται η μέθοδος της εποπτευόμενης μελέτης ευχρηστίας (Moderated usability testing) με σκοπό να αναδειχθούν αληθινά θέμα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες, τόσο όταν έρχονται σε πρώτη επαφή με το ANT1+, όσο και κατά την τακτική χρήση της εφαρμογής. Η μεθοδολογία παρουσιάζεται λεπτομερώς και χρησιμοποιούνται πολλές τεχνικές που πλαισιώνουν τη μελέτη προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι ανάγκες των χρηστών και να προκύψουν οι αντίστοιχες προτάσεις προς βελτίωση.
