Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Mobile banking"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο User experience in mobile banking applications(2025-10-31) Τσούπρα, Μαριάννα; Σιώμκος, Γεώργιος; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Καρδαράς, ΔημήτριοςΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Διοίκησης Υπηρεσιών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι η μελέτη της εμπειρίας χρήστη στις τραπεζικές εφαρμογές για κινητά, εστιάζοντας στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι παράγοντες που αποδεικνύονται καθοριστικοί για την ικανοποιήση των χρηστών. Προκειμένου να συλλεχθούν τα στοιχεία, κρίθηκε σκόπιμη η πραγματοποιήση ποσοτικής έρευνας, μέσω αποστολής ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, χρησιμοποιήθηκε θεματολογία απο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και συγκεκριμένες ερωτήσεις μέσω των οποίων κατάφεραν να προσδιοριστούν οι στατιστικά σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, επάγγελμα) και την ικανοποιήση των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι δομημένη σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εισαγωγή, στο δεύτερο η βιβλιογραφική επισκόπηση, στο τρίτο η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο η ανάλυση των αποτελεσμάτων – συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευχρηστία,η ασφάλεια και η αξιοπιστία συνδέονται άμεσα με την ικανοποιήση των χρηστών και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την εμπειρία χρήσης τους. Τέλος μπορούμε να ότι τα ευρήματα που προέκυψαν μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα ως οδηγός για τη βελτίωση των υφιστάμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων , πιο φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών.Τεκμήριο Η εποχή του mobile banking και της Gen Z(2021-11-06) Γανίτης, Φίλιππος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Καπερώνης, Σταύρος; Σιώμκος, Γεώργιος; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΗ πρόοδος της τεχνολογίας και η επέκταση της προσβασιμότητάς της έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια τεράστιες και ποικίλες δυνατότητες σε όλους τους τομείς της αγοράς, ανάμεσα σε αυτούς και σε αυτόν της τραπεζικής. Στα πλαίσια αυτά αναπτύσσονται όλο και περισσότερο εφαρμογές κινητών τηλεφώνων που δίνουν ένα πλήθος δυνατοτήτων στους πελάτες των Εμπορικών Τραπεζών, επιτρέποντας την απομακρυσμένη διαχείριση των τραπεζικών τους λογαριασμών ανά πάσα στιγμή. Πρόκειται για το τελευταίο επίτευγμα στην τραπεζική τεχνολογία, και το οποίο ονομάζεται mobile banking. Με αφορμή την επερχόμενη κυκλοφορία της νέας εφαρμογής mobile banking της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τη λεγόμενη «Gen Z», την ανερχόμενη στην αγορά και κυρίαρχη καταναλωτικά γενιά, και τη σχέση της με τέτοιου είδους εφαρμογές. Στόχος της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι να καλυφθεί το κενό που υπάρχει στην ελληνική αλλά και στη διεθνή βιβλιογραφία σε σχέση με τους παράγοντες που επηρεάζουν τη Γενιά Z να χρησιμοποιεί εφαρμογές mobile banking, αλλά και να συμβάλει στη καλύτερη ανάπτυξη της επερχόμενης νέας εφαρμογής mobile banking της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος που θα στοχεύει στην ηλιακή ομάδα Gen Z. Έτσι λοιπόν, με τη βοήθεια μιας ποσοτικής και δύο ποιοτικών ερευνών (ημι-δομημένες συνεντεύξεις & usability testing), επιχειρείται η ανάδειξη των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής από τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, και προτείνονται εξατομικευμένα μοντέλα βασισμένα στις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις της Γενιάς Ζ. Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η παρούσα εργασία, είναι ότι πράγματι υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που επηρεάζουν τη Gen Z στη χρήση του mobile banking και οι οποίοι οφείλουν να ληφθούν υπόψιν προκειμένου να παρέχεται μια ικανοποιητική εμπειρία πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, μερικοί παράγοντες εξ αυτών είναι το design της εφαρμογής, η ευκολία στη χρήση αλλά και αναμενόμενη προσδοκία της επίδοσής της. Τέλος, παρουσιάζονται οι προτάσεις, οι οποίες βασίζονται στα αποτελέσματα των ερευνών, δηλαδή στους παράγοντες που τελικά οδηγούν τη Γενιά Ζ να υιοθετήσει τη χρήση μιας εφαρμογής mobile banking. Σκοπός των προτάσεων αυτών είναι να βοηθήσουν την ανάπτυξη μελλοντικών εφαρμογών mobile banking, έτσι ώστε να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία στο χρήστη, που ανήκει στη Gen Z, και κατά συνέπεια να αυξηθεί η χρήση της εφαρμογής.Τεκμήριο Μελέτη για την προώθηση τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών μέσω digital banking εφαρμογών(2021-02-16) Ξηντάρα, Μαριάννα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Καραντινού, Καλυψώ; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Λιονάκης, ΚωνσταντίνοςΟι ελληνικές τράπεζες, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού και του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στο χώρο των online προϊόντων και υπηρεσιών και επενδύουν σε εργαλεία και υπηρεσίες για να έχουν πάντα κάτι νέο και ενδιαφέρον να πουν στους πελάτες τους.Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να διερευνηθεί πώς οι ελληνικές τράπεζες θα καταφέρουν να αναπτύξουν τα προϊόντα που προσφέρουν ψηφιακά και να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Επιπλέον στόχος είναι η διερεύνηση και μελέτη των πεποιθήσεων και των απόψεων των στελεχών που απασχολούνται στον τραπεζικό τομέα, περί της διείσδυσης, της εμπορικότητας και της υλοποίησης της ψηφιακής στρατηγικής που ακολουθούν και εφαρμόζουν οι ελληνικές τράπεζες, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω των ψηφιακών καναλιών Internet & Mobile Banking και η μελέτη της στάσης και των απόψεων του κοινού αναφορικά με τα ψηφιακά κανάλια. Επιπλέον, η αξιολόγηση της εμπορικότητας των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, η διερεύνηση του ρόλου που παίζει η τραπεζική και η ψηφιακή εμπειρία των πελατών και πώς αυτή επηρεάζει την πιστότητα των πελατών στην τράπεζα με την οποία συνεργάζονται και τέλος, η διερεύνηση του κατά πόσον ο βαθμός δυσκολίας της χρήσης των ψηφιακών καναλιών επηρεάζει την ευκολία με την οποία οι πελάτες θα άλλαζαν τράπεζα.Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για τη διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας, είναι μέσω προσωπικής συνέντευξης με στελέχη τραπεζών, ενώ για την ποσοτική ανάλυση οι απαραίτητες πληροφορίες συγκεντρώθηκαν με τη βοήθεια ερωτηματολογίου με κλειστού τύπου ερωτήσεις.Μετά τη συγκέντρωση των ερωτηματολογίων έγινε η επεξεργασία των στοιχείων με το πρόγραμμα SPSS. Στη συνέχεια αναλύθηκε η ποιοτική και η ποσοτική προσέγγιση, δηλαδή η διαστρωμάτωση του δείγματος ανά φύλο, ηλικία, εκπαιδευτικό επίπεδο, κατάσταση νοικοκυριού, ετήσιο εισόδημα νοικοκυριού και ανά όλες τις μεταβλητές κλίμακας που χρησιμοποιήθηκαν. Στη συνέχεια αναλύθηκαν οι συσχετίσεις μεταξύ των μεταβλητών και τέλος η ανάλυση των διαφοροποιήσεων στις μέσες τιμές των μεταβλητών κλίμακας ως προς τις κατηγορικές μεταβλητές.Τα κύρια συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα, είναι ότι τα στελέχη των τραπεζών δεν εμπλέκονται ενεργά στη διαμόρφωση των προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται online, ότι το κοινό έχει ακόμα ανάγκη για την ανθρώπινη επαφή με εξειδικευμένο προσωπικό των τραπεζών ειδικά όταν πρόκειται για σημαντικές αποφάσεις, όπως είναι η απόκτηση πιο περίπλοκων τραπεζικών προϊόντων. Επιπλέον, οι τράπεζες χρειάζεται να επικεντρωθούν στο να γνωρίσει το κοινό τα πιο σύνθετα τραπεζικά προϊόντα που προσφέρουν, να προσεγγίσουν τη νέα γενιά και να ενισχύσουν τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούν τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν μέσω των ψηφιακών καναλιών.Οι ελληνικές τράπεζες χρειάζεται να επικεντρωθούν στη διατήρηση των πελατών τους, συνεχίζοντας με αυξανόμενο ρυθμό την τεχνολογική εξέλιξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, ώστε το πελατειακό κοινό να μη βρίσκει τίποτα πιο ελκυστικό στις ψηφιακές τράπεζες του εξωτερικού ή σε άλλη ελληνική τράπεζα που έχει επενδύσει περισσότερο στην ψηφιακή εμπειρία των πελατών.
