ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Autonomous ships: introduction and application
Εναλλακτικός τίτλος :Αυτόνομα πλοία: εισαγωγή και εφαρμογή
Δημιουργός :Άκουρος, Δημοσθένης
Akouros, Dimosthenis
Πανταζόπουλος, Γεώργιος
Pantazopoulos, Georgios
Συντελεστής :Βεντίκος, Νικόλαος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ρομπόλης, Λεωνίδας (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of International and European Economic Studies (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :56p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7874
Περίληψη :Τα αυτόνομα και εξ αποστάσεως ελεγχόμενα πλοία έχουν δείξει αυξανόμενο ενδιαφέρον στις μέρες μας. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, το λογισμικό και οι αλγόριθμοι υποστήριξης αποφάσεων, καθώς και η συνδεσιμότητα στη θάλασσα έχουν επιτρέψει στα πρώτα εμπορικά έργα που είναι έτοιμα να ξεκινήσουν στο όχι τόσο μακρινό μέλλον.Το πεδίο είναι ευρύ με πολλές διαφορετικές εφαρμογές αυτοματισμού και έννοιες που θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο, ωφελώντας τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Από πλοία με πλήρη απουσία ανθρώπινου παράγοντα σε πλοία με τηλεχειρισμό από χερσαίες εικονικές γέφυρες, μέχρι συστήματα υποστήριξης που θερμαίνουν το πλήρωμα πριν από τη σύγκρουση ή βοηθούν στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών.Από τους αισθητήρες επί του σκάφους, την αξιοπιστία των μηχανημάτων σε ένα μη επανδρωμένο σκάφος έως τους εθνικούς και διεθνείς κανόνες και κανονισμούς, έως το λογισμικό που πρέπει να είναι σταθερό και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, υπάρχουν πολλές προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν πριν τεθεί σε εφαρμογή αυτή η τεχνολογία. το τέστ.Το μελλοντικό πλοίο θα χρειαστεί ακόμη ανθρώπινη συμβολή από τη χερσαία σύνδεση μεταξύ του πλοίου και της ακτής. Η επικοινωνία πρέπει να είναι ακριβής, υποστηριζόμενη από πολλαπλά συστήματα, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος.Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να αναλύσει τις διαφορές μεταξύ ενός αυτόνομου και συμβατικού σκάφους, υπογραμμίζοντας τα οφέλη-εμπόδια του καθενός, για να δημιουργήσει έναν αλγόριθμο που απεικονίζει μια διέγερση ενός αυτόνομου σκάφους που ξεπερνά ένα φανταστικό εμπόδιο.
Autonomous and remotely controlled ships have shown a growing interest nowadays. Technological advances, analysis and decision support software and algorithms as also sea connectivity have let to the first commercial projects that are ready to be launched in the not-so-distant future. The field is wide with many different automation applications and concepts that could play vital role, benefiting the maritime industry. From ships with complete absence of human factor to vessels remote controlled from land-based virtual bridges, to support systems that warm the crew before the collision or help optimize operations. From the sensors on board, the reliability of machinery in an unmanned vessel to national and international rules and regulations, to the software which must be stable and cyber-secure, there are many challenges that need to be overcome before this technology can be put to the test.Future vessel will still need human input from land making connectivity between the ship and the shore crucial. The communication must be accurate, supported by multiple systems in order for the risk to be minimized. The aim of this thesis is to analyze differences between an autonomous and conventional vessel, underlining the benefits-hindrances of each as also, to create an algorithm visualizing a stimulation of an autonomous vessel overcoming an imaginary obstacle.
Λέξη κλειδί :Αυτόνομο πλοίο
Αλγόριθμος
Μη επανδρωμένα πλοία
Autonomous vessel
Algorithm
Unmanned vessels
Διαθέσιμο από :2020-07-03 14:03:16
Ημερομηνία έκδοσης :10-06-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-03 14:03:16
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Akouros_Pantazopoulos_2019.pdf

Τύπος: application/pdf

Akouros_Pantazopoulos_boat.zip