ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Οι εμπορικές εκθέσεις ως ένα πολυλειτουργικό μέσο επικοινωνίας
Δημιουργός :Πεϊτζίκα, Ειρήνη
Συντελεστής :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Εκδότης :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :174σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (MBA)
Λέξη κλειδί :Έκθεση
Έκθεση δραστηριοτήτων
Μέσα επικοινωνίας
Εμπορική εκδήλωση
Βιομηχανική επιχείρηση
Δραστηριότητα της επιχείρησης
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Βιομηχανικό προϊόν
Τυποποιημένο προϊόν
Νέο προϊόν
Πληροφόρηση
Ημερομηνία έκδοσης :2002

Αρχείο: 71337.pdf

Τύπος: application/pdf