ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Παράγοντες που επηρεάζουν τις κύριες διαστάσεις του κέντρου αγοραστικών απφάσεων
Δημιουργός :Μήλιας, Παναγιώτης
Συντελεστής :Αυλωνίτης, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Εκδότης :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :175σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Λέξη κλειδί :Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Βιομηχανική επιχείρηση
Αγορά
Λήψη απόφασης
Αγοραστική δύναμη
Βιομηχανικό προϊόν
Βιομηχανική υποδομή
Ερευνα αγοράς
Ημερομηνία έκδοσης :10-2002

Αρχείο: 71287.pdf

Τύπος: application/pdf