ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Οργάνωση και πολιτικές των τμημάτων μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις
Δημιουργός :Αργυρίου, Αλέξανδρος
Συντελεστής :Νικολόπουλος, Ανδρέας (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ (Degree granting institution)
Εκδότης :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :85σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Πολιτική της επιχείρησης
Οργανοδιοικητική
Οργανοδιοικητική τεχνική
Σύγκρουση αρμοδιοτήτων
Διευθέτηση των διαφορών
Διαδικασία συνεργασίας
Νέο προϊόν
Σχεδιάση προϊόντος
Ανταγωνιστικότητα
Διεύθυνση επιχείρησης
Ημερομηνία έκδοσης :2000

Αρχείο: Argyriou_2000.pdf

Τύπος: application/pdf