PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Εφαρμογές ουρών αναμονής και χρήση σε τηλεφωνικά κέντρα
Alternative Title :Applications on queueing theory and their use in call centers
Creator :Παπατσάκωνας, Γεώργιος
Contributor :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Στατιστικής (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :78 σ.
Language :el
Abstract :Η θεωρία αναμονής είναι ένα χρήσιμο αναλυτικό εργαλείο για να περιγράψει συστήματα εξυπηρέτησης, όπου οι πελάτες πριν εξυπηρετηθούν θα πρέπει να μείνουν σε κατάσταση αναμονής. Ένα από αυτά τα συστήματα είναι και τα τηλεφωνικά κέντρα, σκοπός της εργασίας είναι να δείξει πως η θεωρία αναμονής μπορεί να εφαρμοστεί στον τρόπο λειτουργίας των τηλεφωνικών κέντρων.
Subject :Θεωρία αναμονής
Συστήματα εξυπηρέτησης πελατών
Τηλεφωνικά κέντρα
Date Issued :31-08-2014
Licence :

File: Papatsakonas_2014.pdf

Type: application/pdf