Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Brand engagement στο Instagram: ο ρόλος των fashion influencers |
Εναλλακτικός τίτλος |
Brand engagement on Instagram: the role of fashion influencers |
Δημιουργός |
Kreci, Megi |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τσακαρέστου, Μπέττυ |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
105σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8020 |
Περίληψη |
This research tries to identify how Fashion Influencer Marketing affect the intention of purchase on Instagram and how it can contribute to developing brand engagement. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα του Instagram έχουν μεταβάλει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επικεντρώνοντας την έρευνα στην πρακτική του Influencer Marketing στον χώρο της μόδας. |
Λέξη κλειδί |
Influencer marketing Fashion influencers Αφοσίωση στην μάρκα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Μάρκετινγκ επιρροής Επηρεαστές γνώμης Μόδα Brand engagement Social media |
Διαθέσιμο από |
2020-09-08 22:43:30 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-09-08 22:43:30 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |