Συλλογές |
|
---|---|
Τίτλος |
Στρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης ΑΕ |
Δημιουργός |
Καταραχιά, Ανδρονίκη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής Σταθακόπουλος, Βλάσιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
74σ. |
Γλώσσα |
el |
Περίληψη |
Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA) |
Λέξη κλειδί |
Ανταγωνισμός Οίνος ποιότητας Ποτοποιία Οίνος Σχεδιασμός της αγοράς Εμπορία Μάρκετινγκ Δομή της βιομηχανίας Παραγωγική ικανότητα Εμπορική προώθηση Τιμολόγηση Εμπορική διανομή |
Ημερομηνία έκδοσης |
2003 |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |