Συλλογές
Τίτλος Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην εξατομίκευσή της εμπειρίας του πελάτη στο digital marketing
Εναλλακτικός τίτλος The use of artificial intelligence (AI) in personalizing the customer experience in digital marketing
Δημιουργός Γρηγορακάκης, Σταύρος
Συντελεστής Παπαδάκης, Βασίλειος
Μαμάκου, Ξένη
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 82σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11255
Περίληψη Πως η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη στο Digital Marketing, μελατώντας όλα τα διαφορετικά σημεία επαφής, όπως πελάτης, διαφημιστική, τεχνολογικές πλατφόρμες και επιχείρηση.
How artificial intelligence is impacting the personalization of the customer experience in Digital Marketing, meeting all the different touch points such as customer, advertising technology platforms and business.
Λέξη κλειδί Ψηφιακό μάρκετινγκ
E-business
Digital marketiing
Artificial Intelligence (AI)
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Τεχνητή νοημοσύνη
Διαθέσιμο από 2024-04-03 00:04:52
Ημερομηνία έκδοσης 01-04-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-04-03 00:04:52
Ημερομηνία αποδοχής 03-04-2024
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/